ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Συμβουλές και άρθρα διατροφικής γνώσης, αθλητικής διατροφής, συνταγών και συμπληρωμάτων

διατροφή όγκου

Αξίζει τον κόπο μια διατροφή όγκου;

Μια διατροφή για όγκο μπορεί να γίνει ο καλύτερος φίλος σας, ή ο χειρότερος εχθρός σας, ανάλογα με το πόσο μακριά θα το πάτε, πώς το σώμα σας ανταποκρίνεται σε αυτή τη διατροφή καθώς και στα αποτελέσματα που βλέπετε.

Μερικοί άνθρωποι μπορούν να τρώνε το καταπέτασμα για ένα μήνα, και να είναι σε θέση να προσθέσουν ένα καλό ποσό ποιοτικών μυών στο σώμα τους. Άλλοι, με την ίδια ποσότητα φαγητού, παίρνουν λίπος γρήγορα και φουσκώνουν σαν μπαλόνια. Ωστόσο, αν δεν δοκιμάσετε ποτέ, χωρίς φόβο και πάθος, δεν θα μάθετε και ποτέ πως ανταποκρίνεται το σώμα σας σε μια τέτοιου είδους διατροφή.

Ίσως ήδη ζείτε σε μια συνεχή κατάσταση θερμιδικού ελλείμματος. Ίσως έχετε έναν πραγματικά υψηλό μεταβολισμό και δεν μπορείτε να δείτε μεγάλη μυική ανάπτυξη – παρά την απίστευτα σκληρή προπόνηση που κάνετε – γιατί απλά δεν τρώτε αρκετά. Ίσως απλά φοβάστε μη χάσετε τους κοιλιακούς που με τόσο κόπο κάνατε να φανούν. Θέλετε όμως να βάλετε μάζα!

Η ουσία είναι μία. Με τη διατροφή όγκου θα βάλετε και λίπος. Μη σας ξεγελά κανένας που σας υπόσχεται ότι θα γίνετε μεγάλοι, τρώγοντας, ενώ ταυτόχρονα θα κρατήσετε την γράμμωση που πετύχατε το καλοκαίρι. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι απλά να δοκιμάσετε. Έστω για έναν μήνα και έπειτα επιστρέψτε στην κανονική σας διατροφή. Επιτρέψτε στο εαυτό σας πολλούς υδατάνθρακες με παρανοϊκές ποσότητες πρωτεΐνης. Δείτε πως αντιδρά το σώμα σας σε αυτή την αλλαγή και αποφασίστε αν θα συνεχίσετε και με τι ποσότητες.

Πως μπορείτε να ωφεληθείτε από μια διατροφή όγκου

Μια διατροφή όγκου κάνει εν μέρει καλό, καθώς εστιάζετε περισσότερο σε δυνατές προπονήσεις που απαιτούν περίσσια ενέργεια για να εκτελεστούν και αρκετά θρεπτικά στοιχεία για να αναρρώστε από αυτές. Θα έχετε περισσότερη ενέργεια με την υψηλότερη πρόσληψη υδατανθράκων, και θα οι μυς σας θα επουλώνονται γρηγορότερα λόγω της μεγαλύτερης πρόσληψης των πρωτεϊνών που παρέχουν στο αίμα τα απαραίτητα αμινοξέα. Το έξτρα λίπος που τρώτε (αναγκαστικά…) θα κάνει καλό στις αρθρώσεις σας επίσης!

Εάν είστε ψηλός ή αδύνατος με μακριά άκρα και στενή μέση ή έχετε λεπτό σκελετό, μια διατροφή όγκου μπορεί να σας βοηθήσει πολύ. Αν και σε τέτοιου είδους σωματότυπους, μια διατροφή όγκου είναι σκέτο βασανιστήριο, ωστόσο με λίγο υπομονή μπορείτε να προσθέσετε στη φιγούρα σας μια καλή δόση από μυς (δυστυχώς με εξτρά υγρά και λίπος, αλλά δεν πειράζει!) το οποίο θα σας δώσει νέα ώθηση να εργαστείτε ακόμα πιο σκληρά στο γυμναστήριο.

Τι γίνεται αν έχετε ήδη παραπανίσια κιλά;

Εάν βρίσκετε δύσκολο με την παρούσα διατροφή που έχετε να ρίξετε το σωματικό σας λίπος, τότε μια διατροφή όγκου ίσως να μην είναι η καλύτερη ιδέα για εσάς. Ίσως μια πιο αργή και σταδιακή αύξηση του σωματικού σας βάρους να είναι ένα ασφαλέστερο σχέδιο και να σας κρατήσει μακριά από το σωσίβιο το οποίο θα είναι σχεδόν αδύνατο να ρίξετε μετά.

Εν κατακλείδι, για να προσθέσετε μυική μάζα χρειάζεται μια κάποια… ποσότητα «ειδικής» διατροφής. Η ποσότητα εξαρτάται από την γενετική σας προδιάθεση και τους στόχους που έχετε θέσει. Το μόνο ερώτημα που πρέπει να θέσετε στον εαυτό σας είναι: Πόσο λίπος είστε πρόθυμοι να βάλετε ώστε να προσθέσετε νέα μυϊκή μάζα. Ξεκινήστε αργά, εφαρμόζοντας την κοινή λογική πάντα, και στο δρόμο προσαρμόστε τη διατροφή σας ανάλογα με το πόσο σας ικανοποιούν τα αποτελέσματα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Ο καφές στη διατροφή μας. Βράζοντας τους μύθους στο γκαζάκι!

Ο καφές στη διατροφή μας. Βράζοντας τους μύθους στο γκαζάκι!

Οι καλύτερες φυτικές πηγές πρωτεΐνης για vegan αθλητές

Οι καλύτερες φυτικές πηγές πρωτεΐνης για vegan αθλητές

5 σημαντικά διατροφικά λάθη που θα πρέπει να αποφύγετε

5 σημαντικά διατροφικά λάθη που θα πρέπει να αποφύγετε


 

Tags:

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν
να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα
ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα