ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Συμβουλές και άρθρα διατροφικής γνώσης, αθλητικής διατροφής, συνταγών και συμπληρωμάτων

κυκλική διατροφή

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για την κυκλική διατροφή

Αν ψάχνετε έναν τρόπο για να χάσετε κιλά και να παραμείνετε σε τέλεια φυσική κατάσταση, σκεφτείτε να εφαρμόσετε μια κυκλική προσέγγιση στον τρόπο που παρέχετε στο σώμα σας θερμίδες, όταν και όποτε αυτό το χρειάζεται με την κυκλική διατροφή ή αλλιώς caloric cycling.

Τι είναι η κυκλική διατροφή

Η διαδικασία είναι αρκετά απλή. Θα ρυθμίσετε τις θερμίδες σας κατά τη διάρκεια της εβδομάδας (όπως κάνετε και στις προπονήσεις σας) για να δώσετε στο σώμα σας τα καύσιμα που χρειάζεται για να ασκηθεί και τα αμινοξέα που απαιτούνται για μια επαρκή μυϊκή αποκατάσταση. Τα Σαββατοκύριακα που δεν θα γυμνάζεστε δεν θα χρειάζεστε μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης. Θα εκμεταλλευτείτε αυτό το χρονικό διάστημα του σαββατοκύριακου για την ανασυγκρότηση του μεταβολισμού σας, καταναλώνοντας μερικές επιπλέον θερμίδες, δίνοντας στο σώμα σας λίγες «απαγορευμένες» απολαύσεις που λαχταρούσε όλη την εβδομάδα! Και από Δευτέρα πάλι από την αρχή.

Τι θα πρέπει να τρώω μέσα στην εβδομάδα;

Φάτε «καθαρά». Τα γεύματά σας θα πρέπει να είναι τέλεια προγραμματισμένα, κάθε 3 ώρες, και να βασίζονται πάνω σε ισχυρά δόγματα αθλητικής διατροφής. Χρησιμοποιήστε βόειο κρέας, γαλακτοκομικά, κοτόπουλο, και αυγά ως κύριες πηγές πρωτεϊνών, ρύζι, πατάτες, φρούτα και λαχανικά ως πηγές υδατανθράκων. Αν παίρνετε πρωτεϊνικά συμπληρώματα για να αντικαταστήσετε 2 γεύματα, θα χρειαστείτε ακόμα 4 πλήρη γεύματα. Προγραμματίστε τα από την προηγούμενη μέρα και μοιράστε τα σε 4 μερίδες – όχι παραπάνω από 400 γρ έκαστη. Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, τρώτε για να εφοδιάσετε το σώμα σας με τα απαραίτητα καύσιμα, τελεία και παύλα. Προπονείστε σκληρά με βάρη, από Δευτέρα έως Παρασκευή, το οποίο σημαίνει ότι το σώμα σας χρειάζεται πάση θυσία όλα τα μακροθρεπτικά συστατικά που μπορείτε να του δώσετε.

Τι πρέπει να τρώω τα Σαββατοκύριακα;

Για λόγους ψυχικής υγείας (!) και για να δώσετε στο μεταβολισμό σας μια καλή ώθηση, μπορείτε να το ρίξετε λίγο «έξω» τα σαββατοκύριακα. Δεδομένου ότι δεν προπονείστε τις συγκεκριμένες μέρες, έχετε την ευκαιρία να κάνετε ένα διάλειμμα από τα αυστηρά μακροθρεπτικά πρωτόκολλα πρωτεϊνών και υδατανθράκων που έτσι κι αλλιώς το σώμα σας δεν χρειάζεται. Ακόμα και τα γλυκά είναι αποδεκτά, αλλά με μέτρο!

Τι γίνεται όταν είμαι άρρωστος;

Αν τύχει και αρρωστήσετε, πάρτε το χρόνο σας, μείνετε για όσο διάστημα χρειαστεί εκτός γυμναστηρίου και φάτε ό, τι νομίζετε ότι χρειάζεστε για να αναρρώσετε. Πολλά υγρά είναι το ιδανικότερο για τέτοιες καταστάσεις. Η κυκλική διατροφή μπορεί να περιμένει…

Είναι η κυκλική διατροφή καλή για μένα;

Μόνο εσείς θα είστε σε θέση να καθορίσετε αν αυτή η πρακτική είναι όντως κατάλληλη για εσάς. Μπορεί ήδη να χρησιμοποιείτε μια τροποποιημένη έκδοσή της, τρώγοντας απλά λίγο περισσότερο τις ημέρες που γυμνάζεστε. Παρακολουθήστε την θερμιδική σας πρόσληψη και την ποιότητα των μακροθρεπτικών συστατικών που προσλαμβάνετε και δώστε στην κυκλική διατροφή μια ευκαιρία να μπει στο καθημερινό σας πρόγραμμα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Είναι σημαντικό να μετράμε τις θερμίδες που καταναλώνουμε;

Είναι σημαντικό να μετράμε τις θερμίδες που καταναλώνουμε;

5 σημαντικά διατροφικά λάθη που θα πρέπει να αποφύγετε

5 σημαντικά διατροφικά λάθη που θα πρέπει να αποφύγετε

Ινσουλίνη. Εκμεταλλευτείτε την προς όφελός σας

Ινσουλίνη. Εκμεταλλευτείτε την προς όφελός σας


 

Tags:

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν
να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα
ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα