ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Συμβουλές και άρθρα διατροφικής γνώσης, αθλητικής διατροφής, συνταγών και συμπληρωμάτων

5 σημαντικά διατροφικά λάθη που θα πρέπει να αποφύγετε

διατροφικά λάθη

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Μην χάνεις κανένα άρθρο σαν και αυτό. Εγγράψου τώρα στο newsletter του Ensomati και λάβε κάθε εβδομάδα δωρεάν προγράμματα ασκήσεων, άρθρα για διατροφή και συμβουλές προπόνησης σύμφωνα με τους στόχους σου.

Το να ακολουθήσετε μια bodybuilding διατροφή δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση, ότι και αν σας έχουν πει. Θέλει χρόνο, υπομονή, αφοσίωση και πολύ προσοχή μην πέσετε σε παγίδες και διατροφικά λάθη λόγω υπερβολικού ζήλου ή παραπληροφόρησης.

Σε αυτό το άρθρο λοιπόν, δεν θα σας πούμε τι να κάνετε για να μετατρέψετε τη διατροφή σας σε έναν ενεργειακό δυναμίτη για το σώμα σας. Εδώ θα τονίσουμε τα 5 πιο κοινά και σημαντικά λάθη που μπορείτε να συναντήσετε στο δρόμο, προσπαθώντας να επιτύχετε μια σωστή και μελετημένη διατροφή που θα σας δώσει τα αποτελέσματα που θέλετε. Προσέξτε λοιπόν…

Λάθος 1 – Προσπαθείτε να αλλάξετε πολλά και σε πολύ γρήγορο χρονικό διάστημα

Κανένας δεν έχει υπομονή. Όλοι βιαζόμαστε να δούμε αποτελέσματα. Και αυτό οδηγεί σε μια ολόκληρη σειρά από διατροφικά λάθη. Όταν όμως γίνονται σπασμωδικές κινήσεις -και ιδιαίτερα όσον αφορά τη διατροφή- αυτές δεν οδηγούν σε τίποτα καλό. Τις περισσότερες φορές, αν προσπαθήσετε να πάτε κατευθείαν από 2-3 γεύματα που έχετε συνηθίσει, σε 6-7 γεύματα την ημέρα, μπορεί όχι να μην δείτε τα αποτελέσματα που θέλετε, άλλα όταν δεν τρώτε, πιθανώς να δαπανήσετε το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου σας στην τουαλέτα (συγνώμη, αλλά είναι αλήθεια!).

Κάντε μικρά βήματα όσον αφορά τις διατροφικές σας αλλαγές. Η μικρή πρόοδος που θα κάνετε, θα είναι πολύ ευκολότερη στο στομάχι σας, στις ορμόνες σας και στο πεπτικό σας σύστημα, καθώς θα τους δώστε χρόνο για να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Και μη ξεχνάτε και τον ψυχολογικό παράγοντα. Αλλάζοντας όχι μόνο πόσο τρώτε, πότε τρώτε αλλά και τι τρώτε, πολύ απότομα και με μεγάλη φόρα, μπορεί να σας κάνει γρήγορα να αισθανθείτε “μπουχτισμένοι”, το οποίο μπορεί να οδηγήσει στο να τα παρατήσετε πιο εύκολα.

Διάβασε επίσης: Συμβουλές για να διατηρείτε υψηλά τα ενεργειακά επίπεδα σας

Λάθος 2 – Σπαταλάτε πολύ χρόνο στην κουζίνα

Για να μη γίνει παρεξήγηση, η κουζίνα σίγουρα είναι ένα μέρος που θα πρέπει να δώσετε μεγάλη έμφαση. Όντως. Αυτό όμως που οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν λάθος είναι να ξοδεύουν πάρα πολύ χρόνο στην προετοιμασία του φαγητού.

Πρέπει να μάθετε πώς να μεγιστοποιήσετε τις προσπάθειές σας στην κουζίνα, ώστε να μην ξοδεύετε πολύ χρόνο μαγειρεύοντας, πιο συχνά περισσότερο από ό,τι χρειάζεστε. Οργανώστε το χρόνο σας ώστε να μη ξεπερνά περισσότερο από 1 ώρα για προετοιμασία και 2 ώρες για μαγείρεμα, ώστε να έχετε ό,τι χρειάζεστε έτοιμο για όλη την εβδομάδα. Οργανώστε τα ψώνια σας στο σούπερ μάρκετ το Σάββατο. Φτιάξτε μια λίστα και αγοράστε ακριβώς αυτά που θέλετε και αφιερώστε λίγο από το απόγευμα της Κυριακής για να ετοιμάσετε τα βασικότερα. Τα τάπερ πρέπει να γίνουν οι καλύτεροί σας φίλοι!

Λάθος 3 – Η εξάρτηση από τα συμπληρώματα

Η εξάρτηση από τα συμπληρώματα είναι ένα από τα χειρότερα διατροφικά λάθη που μπορείτε να κάνετε όταν ξεκινάτε το γυμναστήριο ή όταν αποφασίζετε να κάνετε δίαιτα/διατροφή. Ο λόγος είναι απλός: Το σώμα σας απλά δεν τα χρειάζεται ακόμα. Υπάρχουν, φυσικά, ορισμένα βασικά συμπληρώματα (όπως μια καλή πολυβιταμίνη), αλλά για την πλειοψηφία των ανθρώπων, δεν αξίζει τον κόπο σε αυτό το στάδιο. Το σώμα σας ήδη πρόκειται να ανταποκριθεί πολύ καλά με μια απλή αλλαγή διατροφικών συνηθειών όταν ξεκινήσετε να τρώτε περισσότερες τροφές ποιότητας σε μεγάλες ποσότητες. Επωφεληθείτε αυτό το στάδιο και κρατήστε τα λεφτά σας για σωστά και ποιοτικά τρόφιμα που χρειάζεται το σώμα σας.


Προγράμματα διατροφής Mealpro

Η επανάσταση στη διατροφή

Κάναμε όλους τους υπολογισμούς για εσένα. Μετρήσαμε θερμίδες και μακροθρεπτικές αναλογίες. Το μόνο που σου μένει είναι να… μαγειρέψεις και να φτιάξεις το σώμα που πάντα ήθελες.

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI MEALPRO

Λάθος 4 – Δεν είστε πλήρως αφοσιωμένοι

Δυστυχώς, θα έρθετε σε ένα σημείο όπου θα πρέπει να επιλέξει ανάμεσα σε παλιές συνήθειες και νέες συνήθειες. Αν ξεκινήσετε να τρώτε υγιεινά και αποφασίσετε ότι θα ακολουθήσετε μια bodybuilding διατροφή, αλλά εξακολουθείτε να καταναλώνετε junk food, μπισκότα, πατατάκια και αναψυκτικά, το μόνο που θα καταφέρετε είναι να ακυρώσετε όλες σας τις προσπάθειες. Δεν μπορείτε να έχετε και τα δυο “καλά” και από τους δυο κόσμους.

Δεν σας προτείνουμε να ξεχάσετε όλες τις αγαπημένες σας απολαύσεις, αλλά θα χρειαστεί να κάνετε μια συνειδητή προσπάθεια να περιορίσετε τις ανθυγιεινές τροφές που μόνο καλό δεν κάνουν στην πρόοδο που θέλετε να έχετε. Θυμηθείτε πως πλέον, δεν τρώτε για απόλαυση – τρώτε για χρησιμότητα – και από την στιγμή που θα αρχίσετε να βλέπετε αποτελέσματα στο σώμα σας, θα δείτε πως οι “θυσίες” που κάνατε δεν θα φαίνονται και τόσο… σημαντική υπόθεση πια.

Λάθος 5 – Πού είναι η ποικιλία;

Ένας παράγοντας που κάνει τους περισσότερους ανθρώπους να σταματήσουν τη λεγόμενη bodybuilding διατροφή είναι το γεγονός ότι κάθε γεύμα φαίνεται να είναι κοτόπουλο – ρύζι – λαχανικά… πατάτα – κοτόπουλο – λαχανικά – κοτόπουλο… και… πήρατε την ιδέα. Το μυστικό για να “κολλήσετε” σε ένα πρότυπο διατροφής είναι να αποφύγετε την πλήξη και τα άγευστα γεύματα.

Σίγουρα, στην αρχή ίσως είναι δύσκολο να σκεφτείτε νέους τρόπους για να προετοιμάσετε τα γεύματά σας, αλλά αν κάνετε μια γρήγορη αναζήτηση στο internet θα βρείτε χιλιάδες υγιεινές συνταγές και γευστικές παραλλαγές των γευμάτων που ήδη κάνετε. Η ποικιλία είναι το κλειδί μιας επιτυχημένης διατροφής!

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κάνε το επόμενο βήμα στη γυμναστική σου

Ξεκίνα να γυμνάζεσαι σωστά με ένα πρόγραμμα ειδικά για σένα

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.