ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Συμβουλές και άρθρα διατροφικής γνώσης, αθλητικής διατροφής, συνταγών και συμπληρωμάτων

σοκολάτα

Ένα καλό νέο για την σοκολάτα που ενδιαφέρει όλους!

Όλοι είχαμε για μια φορά τουλάχιστον στη ζωή μας, αυτή την ακατανίκητη ορμή να πάμε στο περίπτερο και να αγοράσουμε ότι σοκολάτα βρήσκαμε μπροστά μας! Όλοι ξέρουμε την μοναδική αίσθηση που αφήνει στον ουρανίσκο ένα λιωμένο κομμάτι…

Κι όμως, όλοι είχαμε τύψεις αφού καταβροχθίσαμε ολόκληρη μπάρα, ξέροντας πως ό,τι μόλις φάγαμε θα γίνει λίπος. Μήπως όμως, η σοκολάτα δεν παχαίνει; Η αγαπημένη λοιπόν, σε όλους μας σοκολάτα, θεωρείται ως ένα από τα πιο θρεπτικά τρόφιμα για τον ανθρώπινο οργανισμό. Δίνει ενέργεια και περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά που χρειαζόμαστε όπως υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, λίπη, καθώς επίσης και μέταλλα και ιχνοστοιχεία όπως ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο και σίδηρο. Επίσης περιέχει πολλές βιταμίνες.

Το ασβέστιο, ο φώσφορος και το μαγνήσιο έχουν προληπτική δράση ενάντια σε καρδιαγγειακά νοσήματα, υπέρταση και οστεοπόρωση. Η σοκολάτα επίσης έχει προληπτική δράση και απέναντι στον καρκίνο.

Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι
  • Η μαύρη σοκολάτα χαμηλώνει την υψηλή πίεση σε υπερτασικούς (University of Boston )
  • Η σοκολάτα μπορεί να δρα κατά των καρκινικών κυττάρων (Univesity of Georgetown)
  • Η θεοβρωμίνη της σοκολάτας φαίνεται να έχει ισχυρή αντιβηχική δράση (imperial college of london)
  • Η σοκολάτα δίνει μακροβιότητα και δεν προκαλεί εθισμό
  • Είναι αγχολυτική και τονωτική
  • Είναι πιο πλούσια σε πολυφαινόλες (φυσικά αντιοξειδωτικά) απο το τσάι, το κρασί, τα φρούτα και τα λαχανικά!
Και τώρα η στιγμή που όλοι περιμένατε

Φυσικά και παχαίνει! Όχι, όχι, μην κλείνετε το άρθρο βρίζοντας! Όσοι τρώνε σοκολάτα μερικές φορές την βδομάδα τείνουν να είναι πιο αδύνατοι σύμφωνα με την Dr. Μπέατρις Γκολομπ και την ερευνητική της ομάδα του University of California-San Diego και την μελέτη τους που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό του Αμερικάνικου Ιατρικού Συλλόγου Archives of Internal Medicine, κατά την οποία μελετήθηκαν 1000 άνθρωποι από 20-85 ετών. Συσχετίστηκε η κατανάλωση θερμίδων με τον Δείκτη Μάζας Σώματος, όπου όσοι έτρωγαν 4-5 μερίδες σοκολάτας ανά εβδομάδα, ήταν περίπου 2-3 kg λιγότερο από όσους δεν έτρωγαν καθόλου σοκολάτα (τα νούμερα δεν αλλάζουν και σε αθλούμενους ανθρώπους!)

Και αυτό, επειδή η σοκολάτα αν και έχει πολλές θερμίδες περιέχει επίσης συστατικά που βοηθούν την απώλεια βάρους. Οπότε, έχει μεγαλύτερη σημασία το να τρως 5 φορές την εβδομάδα σοκολάτα παρά το πόσο θα φας (βέβαια παν μέτρον άριστον!) Τελειώνοντας, υποστηρίζουν πως η πιθανότητα τα συμπεράσματα να οφείλονται στην τύχη είναι μόνο 1%! Οπότε λίγη σοκολάτα μάλλον καλό παρά κακό κάνει. Καλή μας όρεξη!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Ο καφές στη διατροφή μας. Βράζοντας τους μύθους στο γκαζάκι!

Ο καφές στη διατροφή μας. Βράζοντας τους μύθους στο γκαζάκι!

Γιατί δεν πρέπει να κάνετε προπόνηση με γεμάτο στομάχι

Γιατί δεν πρέπει να κάνετε προπόνηση με γεμάτο στομάχι

Κουρκουμίνη. Το πιο ισχυρό αντιφλεγμονώδες της φύσης

Κουρκουμίνη. Το πιο ισχυρό αντιφλεγμονώδες της φύσης


 

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν
να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα
ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα