ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Συμβουλές προπόνησης με βάρη, αερόβιας προπόνησης και άρθρα για πρόληψη και αθλητική αποκατάσταση

αποχή από το γυμναστήριο

Μια εναλλακτική λύση αντί για αποχή από το γυμναστήριο

Καθ ‘όλη τη διάρκεια του χρόνου ίσως θα έχετε συναντήσει περιόδους όπου το σώμα σας δεν λειτουργεί στα επίπεδα που θα θέλατε. Δεν πρόκειται για τραυματισμό, απλά είναι μια περίοδος όπου οι μυς δεν μπορούν να λειτουργήσουν στο 100% τους.

Αυτό μπορεί να είναι αποτέλεσμα ενός ήπιου τραβήγματος, ή μιας τενοντίτιδας λόγω υπέρχρησης ή απλά επειδή σηκώνετε πολύ βαριά κιλά. Όποια και αν είναι η αιτία, αυτό που βλέπετε είναι μια ελαφριά αδυναμία και ίσως παρατηρείτε μερικούς μικρούς πόνους όταν πάτε να σηκώσετε λίγο πιο βαριά κιλά. Παρ’ όλα αυτά όμως δεν θέλετε να αφήσετε το γυμναστήριο. Τι κάνετε σε αυτή την περίπτωση;

Φυσικά και θέλετε να συνεχίσετε την προπόνηση, αλλά το να πάτε το ίδιο βαριά όπως παλιά θα πρέπει να βγει λίγο από το πρόγραμμά σας. Η λύση είναι σχετικά απλή. Μειώσετε το βάρος λίγο, και αυξήστε τον αριθμό των σετ. Θα δώσετε το ίδιο επίπεδο διέγερσης στους μυς σας, τον ίδιο φόρτο εργασίας, χωρίς όμως να φορτώσετε τα μέγιστα. Μπορεί να είναι δύσκολο για τον εγωισμό στο γυμναστήριο, αλλά απλά προσθέτοντας μερικές επαναλήψεις στο τέλος κάθε σετ ενώ ταυτόχρονα προσθέστε 2 επιπλέον σετ, σας βοηθά να κρατήσετε τον όγκο σας, αλλά και να δώσετε στο Κεντρικό Νευρικό σας Σύστημα ένα διάλειμμα ή σε έναν καταπονημένο τένοντα την ευκαιρία να χαλαρώσει λίγο χωρίς να αποφύγετε πλήρως τη γυμναστική.

Πηγαίνοντας πολύ ελαφριά με τις συνηθισμένες σας ασκήσεις μπορεί να μην οδηγήσει σε επιθυμητά αποτελέσματα. Προσπαθείτε να χτίσετε μυς, και είναι η συνέχιση της προοδευτικής αντίστασης από τα βαριά στα βαρύτερα που έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία νέων μυών. Δεν μπορείτε σηκώνετε ελαφρύτερα κιλά από πριν και να περιμένετε μυική ανάπτυξη! Θα πρέπει λοιπόν, να προσπαθήσετε να μείνετε σε σχετικά “βαριά” επίπεδα – όχι όμως στα μέγιστα. Με λίγα λόγια, μπορείτε να χαμηλώσετε στο 80%-90% των παλιών σας επιπέδων. Τα εξτρά σετ (ή και επαναλήψεις) θα βοηθήσουν στη συντήρηση και την μικρή μεν πρόοδο που θέλετε, χωρίς να βάζετε σε κίνδυνο περισσότερο τους μυς και τένοντές σας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ



 

Για μυική ανάρρωση

Θες να χτίσεις μυς;

Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε!

Γράψε το email σου και θα σου δείξουμε τον τρόπο με 5 δωρεάν μαθήματα σωματικής διάπλασης. Όλη η γνώση του Ensomati για να χτίσεις το σώμα που θες!

Τι θα μάθεις σε αυτή την σειρά 5 μαθημάτων που θα σου σταλεί

Θες οδηγίες σχετικά με το πως να γυμναστείς σωστά; Δεν είσαι ο μόνος. Έπειτα από μεγάλη ζήτηση των αναγνωστών μας αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια σειρά μαθημάτων που θα σε οδηγήσουν στο σωστό δρόμο της μυικής ανάπτυξης.

Αυτή η σειρά 5 δωρεάν μαθημάτων θα σου μάθει:

  • Πως να χτίσεις μύες με την κατάλληλη μυική διέγερση
  • Πως να επιλέξεις το ιδανικό πρόγραμμα γυμναστικής για σένα
  • Πως να εφαρμόσεις βασικές αρχές προπόνησης στο πρόγραμμά σου
  • Πως να υπολογίζεις τις θερμίδες που χρειάζεται να καταναλώνεις
  • Πως να δημιουργήσεις ένα πλάνο διατροφής που θα τροφοδοτεί τους μυς σου
  • Πως να επιλέξεις συμπληρώματα για την υποστήριξη των στόχων σου
  • Πως να παρακολουθείς την πρόοδο που κάνει το σώμα σου καθ'όλη τη διαδρομή

Είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις; Απλά εισήγαγε το email σου στο παραπάνω πεδίο και το πρώτο μέρος του μαθήματος θα σταλεί αμέσως στο ηλεκτρονικό σου ταχυδρομείο!

Κάνε το επόμενο βήμα στη γυμναστική σου

Ξεκίνα να γυμνάζεσαι σωστά με ένα πρόγραμμα ειδικά για σένα

Όλα τα νέα μας στο email σου

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.