Δίαιτες πείνας: Το χειρότερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε στον εαυτό σας

δίαιτες πείνας

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Μην χάνεις κανένα άρθρο σαν και αυτό. Εγγράψου τώρα στο newsletter του Ensomati και λάβε κάθε εβδομάδα δωρεάν προγράμματα ασκήσεων, άρθρα για διατροφή και συμβουλές προπόνησης σύμφωνα με τους στόχους σου.

Η απελπισία, η ανυπομονησία και ο πανικός μπορεί να οδηγήσει σε παράλογες αντιδράσεις. Ειδικά όταν το θέμα έχει να κάνει με την εμφάνισή μας. Ας δούμε γιατί οι δίαιτες πείνας είναι ότι χειρότερο μπορεί να κάνετε στον εαυτό σας.

Είστε διατεθειμένες προκειμένου να χάσετε λίγα ψωμάκια, να πέσετε ένα και δύο ολόκληρα μεγέθη σουτιέν ή να εξαφανιστεί ο πισινός σας; Αξίζει τον κόπο; Σκεφτείτε τι θέλετε: Καμπύλες ή κόκαλα; Αν θέλετε μια υγιή φιγούρα, ένα σφιχτό κορμί και μια λεπτή μέση, λυπούμαστε, αλλά η δίαιτα και η ιδιαίτερα οι δίαιτες πείνας από μόνες τους δεν κάνουν τίποτα καλό. Ναι, θα χάσετε κιλά! Θα πέσουν και τα ψωμάκια. Αλλά, πιάστε τα μπράτσα σας, και τους μηρούς σας. Πως τα νιώθετε; Σαν ζυμάρι μήπως;

Σε αυτό το άρθρο δεν πρόκειται να αναλύσουμε με επιστημονικούς και δυσνόητους όρους το γιατί οι γρήγορες δίαιτες δεν κάνουν δουλειά. Αν έχετε το χρόνο, μπορείτε να κάνετε μια αναζήτηση στο διαδίκτυο με τους όρους “λεπτίνη” και “κορτιζόλη” και θα δείτε ακριβώς τι εννοούμε. Ο σκοπός αυτού του άρθρου είναι να σας προτρέψει να παρατήσετε τις πρακτικές που νομίζετε ότι θα σας σώσουν από τα περιττά κιλά.

Λίγη γυμναστική ποτέ δεν έβλαψε

Αν λοιπόν, αντί να μετράτε την περιφέρειά σας και να ανεβοκατεβαίνετε κάθε μέρα στη ζυγαριά, κάνατε μια μικρή προσπάθεια και πηγαίνατε γυμναστήριο λίγες φορές την εβδομάδα και κάνατε πραγματική γυμναστική, δεν θα χρειαζόταν εξ αρχής να λιμοκτονήσετε στην πείνα και επίσης, θα κάνατε πιο γρήγορα τη δουλειά σας. Γιατί να πεθαίνετε της πείνας και να δυστυχείτε, όταν μπορείτε να φάτε φυσιολογικά, δεδομένου ότι ασκείστε μερικές ημέρες;

Διάβασε επίσης: Εξαντλητικές δίαιτες. Ποιες είναι οι επιπτώσεις τους

Το μόνο που κάνουν οι γρήγορες δίαιτες πείνας είναι να σας κάνουν να μοιάζετε με μια λεπτότερη, και πιο μαλθακή εκδοχή του τι είστε τώρα. Σίγουρα θα χάσετε βάρος, αλλά δεν θα είναι στα σημεία που πρέπει και μαζί με το λίπος θα φύγουν και οι λιγοστοί μύες επάνω σας. Θα γίνετε πιο αδύνατες αλλά με ένα αδύναμο και εξασθενισμένο σώμα.

Ωραία, το καταλάβαμε. Τι κάνουμε τώρα;

Πάτε στο γυμναστήριο. Γραφτείτε σε 2-3 μαθήματα αεροβικής. Ρωτήστε τι επίπεδα υπάρχουν, τι διδάσκουν εκεί μέσα, ποιος είναι ο στόχος του κάθε μαθήματος. Ακόμα καλύτερα, δείτε από κοντά πως διεξάγονται τα μαθήματα. Είναι αρκετά έντονα ή μήπως οι δάσκαλοι κοροϊδεύουν τον κόσμο; Παρακολουθήστε τους υπόλοιπους στην αίθουσα. Λαχανιάζουν; Ιδρωκοπάνε; Τότε γραφτείτε!

Όχι ακόμα

Είπαμε 2-3 φορές αερόβια. Τις υπόλοιπες ημέρες δεν νομίζουμε να νομίζετε ότι θα κάθεστε! Βρείτε τον γυμναστή/τρια του γυμναστηρίου και πείτε του/της πως θέλετε ένα σοβαρό πρόγραμμα με βάρη και μηχανήματα. Πείτε τους τι θέλετε να γυμνάσετε. Πιέστε τους να σας βγάλουν ένα πρόγραμμα της προκοπής. Ρωτήστε τους να σας συμβουλεύουν και να σας επιβλέπουν σε κάθε σας κίνηση, τουλάχιστον για τις πρώτες 2-3 εβδομάδες. Μην ανησυχείτε. Αυτή είναι η δουλειά τους. Όχι να τοποθετούν τους αλτήρες στις θέσεις τους.

Τις 2 ή ακόμα καλύτερα, τις 3 ημέρες που θα κάνετε βάρη, φροντίστε να ιδρώνετε όπως στο μάθημα της αεροβικής. Φροντίστε να σηκώνετε πραγματικά κιλά, να εκτελείτε πραγματικές ασκήσεις και όχι να κοροϊδεύετε τον εαυτό σας. Δεν κουραστήκατε μετά από μία ώρα; Δεν κάνατε τίποτα. Δεν ιδρώσατε; Δεν κάνατε τίποτα. Έτσι απλά.

Είπαμε, όχι λιμοκτονία. Τι να φάμε όμως;

Τα πάντα! Αλλά με μέτρο. Πρέπει να συνειδητοποιήσετε πως οι δαίμονες δεν είναι το πρόχειρο φαγητό, τα γλυκά και τα κασέρια με φουλ λιπαρά. Δεν είναι αυτά που σας παχαίνουν, αλλά οι ποσότητες.


Προγράμματα διατροφής Mealpro

Πάρε τον έλεγχο στη διατροφή σου

Προγράμματα διατροφής για απώλεια βάρους ή χτίσιμο μυικής μάζας, ειδικά σχεδιασμένα για αθλητική απόδοση, υγεία και ευεξία. Δες γιατί το Ensomati Mealpro ξεχωρίζει από τις δίαιτες που ξέρεις.

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI MEALPRO

Όλα πρέπει να γίνονται με σύνεση και μέτρο. Όσα χαμηλά λιπαρά και αν έχει μια τροφή, δεν παύει να έχει θερμίδες. Και αν περιδρομιάσετε, θερμίδες θα πάρετε, όχι… αέρα. Δεν υπάρχει καμία μαγική συνταγή, κανένα μαγικό χάπι, καμία μαγική τροφή. Σίγουρα, η κατάρτιση ενός ισορροπημένου διατροφικού πλάνου είναι πολύ δυσκολότερη δουλειά από το απλά να μη τρώτε τίποτα. Στο τέλος όμως, θα νιώθετε πιο πλήρεις, πιο ζωντανές, πιο υγιείς, πιο ανεβασμένες. Κάθε μέρα.

Αν σας λείπει η γνώση σχετικά με τη διατροφή και την άσκηση, προσπαθήστε να ψάξετε στο διαδίκτυο για πόρους. Υπάρχουν χιλιάδες άρθρα που εξηγούν με την παραμικρή λεπτομέρεια τι να κάνετε για να επιτύχετε το ιδανικό κορμί για εσάς. Ξεκινήστε από σήμερα. Είναι ένα καλό κίνητρο για να σας βάλει στο mood της γυμναστικής και ενός υγιούς τρόπου ζωής. Αν βαριέστε να κάνετε ακόμα και αυτό, τότε φανταστείτε πόσο δύσκολο θα σας φανεί να εφαρμόσετε όλα τα παραπάνω…

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κάνε το επόμενο βήμα στη γυμναστική σου

Ξεκίνα να γυμνάζεσαι σωστά με ένα πρόγραμμα ειδικά για σένα

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.