ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Συμβουλές προπόνησης με βάρη, αερόβιας προπόνησης και άρθρα για πρόληψη και αθλητική αποκατάσταση

όρεξη για γυμναστική

Τι κάνεις όταν δεν έχεις όρεξη για γυμναστική;

Ακόμα και αν λατρεύετε την προπόνηση όσο τίποτα άλλο θα έρθει σίγουρα η στιγμή που θα θέλετε να τα παρατήσετε. Άλλοι λέτε μια ζωή πως θέλετε να ξεκινήσετε να γυμνάζεστε αλλά πάντα αποφεύγεται να κάνετε την αρχή. Τα παραπάνω μπορεί να συμβούν για διάφορους λόγους ή και ένα συνδυασμό αυτών, οι πιο συνήθης των οποίων είναι η έλλειψη χρόνου και η βαρεμάρα.

Έλλειψη χρόνου

Ο σημερινός γρήγορος ρυθμός της ζωής μας έχει κάνει να τρέχουμε σαν τον Βέγγο με αποτέλεσμα να μην μας περισσεύει και πολύς ελεύθερος χρόνος. Παρόλα αυτά οι περισσότεροι αν όχι όλοι μπορούμε να βρούμε δυο με τρία 40λεπτα την εβδομάδα για γυμναστική τα οποία αρκούν για μια σεβαστή φυσική κατάσταση και μπορούν να βελτιώσουν την υγεία μας ψυχικά και σωματικά. Δείτε 40 λεπτά λιγότερη τηλεόραση, ξεκινήστε 40 λεπτά νωρίτερα την μέρα σας ή αντικαταστήστε τον χρόνο που χάνετε στην κίνηση μέσα στο λεωφορείο ή το αμάξι για την δουλειά με ένα φυσικό τρόπο μετακίνησης όπως το να πάτε με το ποδήλατο ή περπατώντας ή ακόμα και τρέχοντας και πάρτε μια αλλαξιά για μετά στο γραφείο! Πάντα υπάρχει ένας τρόπος απλά δεν έχετε προσπαθήσει να τον βρείτε.

Βαρεμάρα

Στόχος. Το βασικότερο στοιχείο ενός προγράμματος γυμναστικής είναι να υπάρχει ένας απώτερος σκοπός – ένας στόχος. Για να γίνει πιο ξεκάθαρος αυτός ο στόχος θα πρέπει να είναι πρώτον ρεαλιστικός και δεύτερον όσο πιο συγκεκριμένος γίνεται. Μην λέτε “θέλω να χάσω κιλά” αλλά πείτε “θέλω να χάσω 16 κιλά ακριβώς”, μην λέτε “θέλω βελτιώσω την αντοχή μου” πείτε “θέλω να τρέξω 10χλμ σε κάτω από μια ώρα”. Η έλλειψη στόχου μπορεί να ο βασικότερος λόγος που δεν έχετε όρεξη να γυμναστείτε.

Ρουτίνα. Αν κάνετε το ίδιο πρόγραμμα γυμναστικής για μήνες ή και χρόνια λογικό είναι να βαρεθείτε κάποια στιγμή. Προσθέστε ποικιλία στο πρόγραμμα σας, υπάρχουν άπειροι μέθοδοι και τρόποι γυμναστικής και αθλήματα.

Ξεγελάστε τον εαυτό σας. Αν πάλι υπάρχουν μέρες που δεν μπορείτε να βρείτε με τίποτα το κουράγιο να ξεκινήσετε την προπόνηση μια τεχνική που λειτουργεί είναι η εξής: Πείτε στον εαυτό σας πως σήμερα θα κάνετε μόνο το ¼ της συνολικής σας προπόνησης, πολλές φορές νομίζετε πως βαριέστε να κάνετε γυμναστική ενώ η αλήθεια είναι πως αυτό που πραγματικά βαριέστε είναι διαδικασία του να ξεκινήσετε. Αν σβήσετε για λίγο τον εγκέφαλό σας και κάνετε αυτό το πρώτο βήμα της προετοιμασίας μηχανικά – ετοιμασία σάκου – να φορέσετε τα αθλητικά σας και να πάτε στο γυμναστήριο ή στην παραλία να τρέξετε τότε το υπόλοιπο κομμάτι της προπόνησης θα είναι εύκολο. Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός.

Διάλειμμα. Η αποχή τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο είναι απαραίτητη για να ανατροφοδοτήσουμε την όρεξη μας για γυμναστική και να αποφύγουμε τον ψυχικό και σωματικό κορεσμό που μπορεί να προκαλέσει η χρόνια, ασταμάτητη γυμναστική που σε μερικούς καναντάει να γίνεται μέχρι και ψυχαναγκασμός!

Φόβος. Καμιά φορά ο φόβος κρύβεται στο υποσυνείδητο μας με την μορφή βαρεμάρας. Ο φόβος αυτός είναι ο φόβος της αποτυχίας. Θέλετε να κυνηγήσετε τον στόχο σας είτε αυτό είναι να χάσετε 20 κιλά είτε είναι να ανακάμψετε από έναν τραυματισμό ή ένα πρόβλημα υγείας που περάσατε αλλά φοβάστε πως θα αποτύχετε, φοβάστε πως δεν θα έχετε αποτελέσματα και φοβάστε να θυσιάσετε τον χρόνο που απαιτείτε για αυτές τις αλλαγές… Ο Γκάντι είπε πως δεν είναι κακό να φοβάστε αρκεί να μην είστε δειλός. Ο μόνος τρόπος να κατακτήσετε τους φόβους σας είναι να τους επιτεθείτε και η επίθεση αυτή θα πρέπει να είναι κατά μέτωπο και με όλη την ψυχή σας αλλιώς δεν θα έχει αποτέλεσμα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ



Αυτοβελτίωση

Θες να χτίσεις μυς;

Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε!

Γράψε το email σου και θα σου δείξουμε τον τρόπο με 5 δωρεάν μαθήματα σωματικής διάπλασης. Όλη η γνώση του Ensomati για να χτίσεις το σώμα που θες!

Τι θα μάθεις σε αυτή την σειρά 5 μαθημάτων που θα σου σταλεί

Θες οδηγίες σχετικά με το πως να γυμναστείς σωστά; Δεν είσαι ο μόνος. Έπειτα από μεγάλη ζήτηση των αναγνωστών μας αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια σειρά μαθημάτων που θα σε οδηγήσουν στο σωστό δρόμο της μυικής ανάπτυξης.

Αυτή η σειρά 5 δωρεάν μαθημάτων θα σου μάθει:

  • Πως να χτίσεις μύες με την κατάλληλη μυική διέγερση
  • Πως να επιλέξεις το ιδανικό πρόγραμμα γυμναστικής για σένα
  • Πως να εφαρμόσεις βασικές αρχές προπόνησης στο πρόγραμμά σου
  • Πως να υπολογίζεις τις θερμίδες που χρειάζεται να καταναλώνεις
  • Πως να δημιουργήσεις ένα πλάνο διατροφής που θα τροφοδοτεί τους μυς σου
  • Πως να επιλέξεις συμπληρώματα για την υποστήριξη των στόχων σου
  • Πως να παρακολουθείς την πρόοδο που κάνει το σώμα σου καθ'όλη τη διαδρομή

Είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις; Απλά εισήγαγε το email σου στο παραπάνω πεδίο και το πρώτο μέρος του μαθήματος θα σταλεί αμέσως στο ηλεκτρονικό σου ταχυδρομείο!

Κάνε το επόμενο βήμα στη γυμναστική σου

Ξεκίνα να γυμνάζεσαι σωστά με ένα πρόγραμμα ειδικά για σένα

Όλα τα νέα μας στο email σου

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.