ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Συμβουλές προπόνησης με βάρη, αερόβιας προπόνησης και άρθρα για πρόληψη και αθλητική αποκατάσταση

σεξουαλικότητα

Άσκηση και σεξουαλικότητα! Βοηθάει; Και τι είναι η άσκηση Kegel

Όλοι γνωρίζουμε τα οφέλη που έχει η άσκηση στην υγεία μας, αλλά ας δούμε λίγο και τα οφέλη της άσκησης στην σεξουαλική μας ζωή. Τα οφέλη είναι τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά. Ας πάρουμε ως δεδομένο πρώτα το αποτέλεσμα πολλών ερευνών που λένε ότι άνθρωποι που γυμνάζονται δηλώνουν ότι νιώθουν πιο sexy.

Ας ξεκινήσουμε πρώτα με τα ψυχολογικά

Παρότι οι ψυχολογικοί παράγοντες είναι δύσκολη να προσδιοριστούν, οι ψυχολόγοι λένε ότι άνθρωποι που γυμνάζονται έχουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και πολύ μεγαλύτερη σεξουαλική διάθεση αυτό συμβαίνει γιατί όταν γυμνάζεσαι και το σώμα σου καθώς και οι αντοχές σου αλλάζουν τότε οι αναστολές που φέρνει η ντροπή και ο φόβος του »μην γίνω ρεζίλι» αρχίζουν και φεύγουν, οπότε ο άνθρωπος αρχίζει και είναι πιο ελεύθερος στο να αφεθεί σε ερωτικά παιχνίδια.

Η εγκεφαλική διέγερση που προκαλεί η γυμναστική

Κατά την γυμναστική βελτιώνεται η κυκλοφορία του αίματος στους ιστούς άρα βελτιώνεται και η λειτουργία τους. Άρα, με την γυμναστική αυξάνεται η καρδιακή και η εγκεφαλική λειτουργία, που με τη σειρά της, αυξάνει την παραγωγή ενδορφινών, πράγμα που εντείνει την σεξουαλική μας επιθυμία και τα ένστικτα μας. Όλα αυτά βέβαια, αν έχουμε τη διάθεση να εκμεταλλευτούμε τα ένστικτα μας, γιατί η γυμναστική από μόνη της δεν μπορεί να μας κάνει να θέλουμε να κάνουμε σεξ. Αν γενικότερα είτε δεν θέλουμε να κάνουμε σεξ ή ο παρτενέρ μας δεν μας ελκύει, η γυμναστική δεν μπορεί να βοηθήσει κανέναν! Η γυμναστική μπορεί να βελτιώσει την σεξουαλική σας ζωή όχι να την δημιουργήσει από το πουθενά!

Σωματικά οφέλη

Ένα καλό σεξ, εκτός από τα παραπάνω, χρειάζεται και τα παρακάτω:

1. Αντοχή και Ενέργεια για να μπορεί να τραβάει το ερωτικό παιχνίδι σε διάρκεια

2. Μυικός τόνος και Δύναμη για να μπορούμε να διατηρούμε για ώρα την σωστή στάση

3. Ταχύτητα που είναι απαραίτητη για την ερωτική έκρηξη

4. Ευκαμψία για να μπορούμε να έχουμε πολλές επιλογές

Επίσης, κάτι πολύ σημαντικό, ιδίως για τους άντρες, είναι ότι άνθρωποι που γυμνάζονται 20 λεπτά την ημέρα αντιμετωπίζουν κατά 50% πιθανότητες να αντιμετωπίσουν προβλήματα στύσης καθώς και σε μεγάλη ηλικία η γυμναστική μπορεί να βελτιώσει αρκετά τα προβλήματα αυτά και ας μην γυμναζόντουσαν από παλιά (Χάρβαρντ). Επίσης στο πανεπιστήμιο του Τέξας μια μελέτη σε 35 γυναίκες 18-34 χρονών έδειξε 169% αύξηση στη σεξουαλικότητά τους (μέσω ενός μηχανήματος που μετρούσε την ροή του αίματος στα γεννητικά όργανα) την ώρα που έβλεπαν μια ταινία ερωτικού περιεχομένου μετά από 20 λεπτά αερόβιας προπόνησης.

Η μαγική άσκηση Kegel

Ας μιλήσουμε τώρα για την μαγική άσκηση Kegel που η τύχη έφερε για να σώσει την ερωτική ζωή πολλών ανδρών και γυναικών. Πριν 60 χρόνια λοιπόν, ο Dr. Arnold Kegel έψαχνε να λύσει το πρόβλημα της ακράτειας. Δεν ήξερε τότε πόσο διάσημος θα γινόταν, καθώς με την έρευνά του αυτή θα είχε βρει τον τρόπο να απογειώσει την σεξουαλική ζωή πολλών ανθρώπων που είχαν ένα μεγάλο πρόβλημα. Η άσκηση βασίζεται στο να γυμνάσει τους ηβοκοκκυγικους μύες αυτούς δηλαδή που χρησιμοποιούμε όταν θέλουμε να κρατηθούμε για μην κατουρηθούμε. Η άσκηση γίνεται ως εξής: Σφίγγουμε τους μύες σαν να θέλουμε να διακόψουμε την ούρηση για 5 δευτερόλεπτα και κάντε το 5-10 φορές και μετά ξανά κάντε το ίδιο κάποια άλλη ώρα της μέρας, θα δείτε διαφορά σε ένα μήνα λένε οι ειδικοί!

Στους άντρες λύνει το μεγάλο πρόβλημα της πρόωρης εκσπερμάτωσης και της στύσης γιατί μπορούν να συστέλουν τους ηβοκοκκυγικούς μύες και στην συνέχεια να τους χαλαρώνουν. Στις γυναίκες δυναμώνουν τους μύες του κόλπου ώστε να τους ελέγχουν καλύτερα και έτσι να μπορούν να φτάσουν ευκολότερα σε οργασμό. Τα τελευταία χρόνια, η άσκηση Kegel έχει ενσωμάτωσει και κάποιες ασκήσεις που δυναμώνουν την λεκάνη ώστε να έχουμε καλύτερα ανοίγματα και σωστότερη αναπνοή.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Άσκηση και άσθμα. Γιατί δεν θα πρέπει να σας εμποδίσει

Άσκηση και άσθμα. Γιατί δεν θα πρέπει να σας εμποδίσει

Μεγάλο αφιέρωμα στους κοιλιακούς. Μέρος Β: Ενοχλήσεις και προβλήματα

Μεγάλο αφιέρωμα στους κοιλιακούς. Μέρος Β: Ενοχλήσεις και προβλήματα

Καταπολεμήστε το άγχος για να αποδίδετε καλύτερα στο γυμναστήριο

Καταπολεμήστε το άγχος για να αποδίδετε καλύτερα στο γυμναστήριο


 

Tags:

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα