ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Συμβουλές προπόνησης με βάρη, αερόβιας προπόνησης και άρθρα για πρόληψη και αθλητική αποκατάσταση

Ποδήλατο vs Τρέξιμο

Ποδήλατο vs Τρέξιμο. Ποιος θα βγει νικητής;

Η ποδηλασία και το τρέξιμο είναι δύο τρόποι άσκησης που συνήθως συνιστούνται για χάσιμο βάρους. Απώλεια βάρους συμβαίνει όταν καίτε περισσότερες θερμίδες από όσες λαμβάνετε και αυτά τα δύο μέσα σας επιτρέπουν να κάψετε αρκετές θερμίδες χωρίς να χρειάζεται μεγάλη επιδεξιότητα ή κατάρτιση. Αλλά έρχεται εκείνη η στιγμή που σας δίνονται δύο επιλογές και αναρωτιέστε ποια είναι η ιδανικότερη για τη δική σας περίπτωση. Ας δούμε τα υπέρ και τα κατά και των δύο και ας βγάλουμε το νικητή.

Στόχος: Βελτίωση φυσικής κατάστασης

Ποδήλατο: Ακριβώς όπως στο σχολείο, θα αναπτύξετε αντοχή και δύναμη και οι χαμηλοί κραδασμοί θα σας κάνουν να συνεχίζετε για ώρες, αρκεί να διατηρείτε ένα ζωηρό τέμπο.

Τρέξιμο: Δεν πρόκειται να αναπτύξετε αντοχή τόσο γρήγορα για ένα λόγο: Πονάει. Το τρέξιμο οδηγεί σε μυϊκούς πόνους πιο γρήγορα από το ποδήλατο, έτσι οι ευεργετικές του ιδιότητες αργούν να φανούν.

Νικητής: Ποδήλατο

Στόχος: Μυική ανάπτυξη

Ποδήλατο: Η κίνηση παράγεται από τους γλουτούς, τους τετρακέφαλους και τους μηριαίους δικέφαλους. Αν ποδηλατείτε με μεγάλη ταχύτητα θα δείτε τους μηρούς σας να αναπτύσσονται και τη δύναμή σας στο γυμναστήριο όταν προπονείτε πόδια να χτυπάει κόκκινο!

Εκτέλεση: Δεν πρόκειται να πάρετε όγκο με το τρέξιμο ακόμα και αν πάρετε τα βουνά, αυτό είναι γεγονός. Στην πραγματικότητα, αν τρέχετε καθημερινά για πάνω από 40 λεπτά θα χάνετε όγκο.

Νικητής: Ποδήλατο

Στόχος: Κάψιμο λίπους

Ποδήλατο: Αν είστε μετρίου αναστήματος και βάρους περίπου 75 κιλών, θα χάσετε γύρω στις 400 θερμίδες για 40 συνεχόμενα λεπτά με πολύ γρήγορο πετάλι. Άλλωστε… κάθεστε. Αν δεν υποστηρίζετε το βάρος σας, απλά δεν «εργάζεστε» τόσο σκληρά.

Τρέξιμο: Μόλις 14,2 λεπτά σε ένα διάδρομο καίνε 200 θερμίδες. Σκεφτείτε πως έχετε να σηκώσετε σε κάθε βήμα ολόκληρο το σώμα σας. Αυτό θα πει καταπόνηση! Θέλετε να χάσετε γρηγορότερα την κοιλιά; Δοκιμάστε ανώμαλο έδαφος ή τρέξιμο σε άμμο.

Νικητής: Τρέξιμο

Στόχος: Προτεραιότητα η ασφάλεια

Ποδήλατο: 6 τραυματισμοί ανά 1000 ώρες ποδήλατο είναι ο μέσος όρος. Προσέξτε τα πόδια σας να μην εκτείνονται πλήρως στο πετάλι, γιατί κινδυνεύετε από κράμπα του μηριαίου δικέφαλου.

Τρέξιμο: 11 τραυματισμοί ανά 1000 ώρες ο μέσος όρος. Οι κραδασμοί συμπιέζουν την σπονδυλική στήλη και επιβαρύνουν τα γόνατα, ιδιαίτερα σε έδαφος που δεν είναι προορισμένο για τρέξιμο.

Νικητής: Ποδήλατο

Ετυμηγορία

Όπως φαίνεται, η ετυμηγορία ποδήλατο vs τρέξιμο κλείνει προς το ποδήλατο, το οποίο κερδίζει στα σημεία με εξαίρεση στην περίπτωση όπου ο στόχος σας είναι το κάψιμο λίπους. Ωστόσο, μην ξεχνάμε ότι η ένταση είναι αυτή που καθορίζει τον στόχο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Γυμναστική στο σπίτι: Κάνοντας τη σωστή επιλογή εξοπλισμού

Γυμναστική στο σπίτι: Κάνοντας τη σωστή επιλογή εξοπλισμού

10 συμβουλές για να μη χάσετε τη διάθεσή σας για γυμναστική

10 συμβουλές για να μη χάσετε τη διάθεσή σας για γυμναστική

Κοιλιακοί φέτες. Χτίστε και δυναμώστε τον κορμό σας

Κοιλιακοί φέτες. Χτίστε και δυναμώστε τον κορμό σας


 

Tags: ,

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα