ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Συμβουλές προπόνησης με βάρη, αερόβιας προπόνησης και άρθρα για πρόληψη και αθλητική αποκατάσταση

επιτυχημένοι αθλητές

Πράγματα που δεν θα δείτε να κάνει ποτέ ένας σωστός αθλητής

Πολλά άρθρα έχουν γραφτεί για τις επιτυχημένες συνήθειες που ακολουθούν οι bodybuilders για να χτίσουν μυς, να αυξήσουν τη δύναμή τους, και να μειώσουν το σωματικό τους λίπος. Αλλά δεν διαβάζουμε πολύ συχνά για τις κακές συνήθειες που (ομολογουμένως) πράττουμε και τις οποίες πολύ σπάνια ή ποτέ δεν βλέπουμε να κάνει ένας επιτυχημένος αθλητής. Ας ρίξουμε λοιπόν μια ματιά…

Περιμένοντας στην ουρά του τυροπιτάδικου

Μια νόστιμη μπουγάτσα, μαζί με ένα σροσερό γάλα κακάο είναι ότι πρέπει για ένα γρήγορο πρωινό πριν τη δουλειά. Όμως ένας έξυπνος και επιτυχημένος αθλητής θα έχει αγνοήσει την προαναφερθείσα βόμβα από ζάχαρη, επειδή το στομάχι του αφομοιώνει ήδη τα ασπράδια των αυγών και τη βρώμη, που απολάμβανε στο σπίτι του λίγο πιο πριν. Ο σωστός προγραμματισμός στα γεύματα καθώς και η σωστή διατροφή είναι στοιχεία των «μεγάλων». Εσείς;

Στο μπαρ μέχρι τις 2 τα ξημερώματα

Το αλκοόλ μειώνει τα επίπεδα τεστοστερόνης και σας «αδειάζει» από ενέργεια την επόμενη μέρα στο γυμναστήριο. Ο ύπνος – τουλάχιστον 8 ώρες – είναι απαραίτητος για την βέλτιστη ανάπτυξη των μυών. Και είναι δύσκολο να βρει κανείς σωστό φαγητό βραδιάτικα σε ένα μπαρ για να καλύψει τις διατροφικές του ανάγκες. Η επιτυχία βρίσκεται στην πειθαρχία και όχι στις καταχρήσεις.

Προπόνηση μόνο με μηχανήματα

Τα ελεύθερα βάρη δεν είναι μόνο αναγκαία, αλλά και απολύτως απαραίτητα αν θέλετε να αποκτήσετε μυϊκή μάζα. Γι ‘αυτό δεν θα δείτε ποτέ τα κορυφαία σώματα στο γυμναστήριο να περνάνε πολύ ώρα στα μηχανήματα. Σίγουρα, θα τα επισκεφθούν στο τέλος της προπόνησης για λίγο περισσότερο «κάψιμο», αλλά ποτέ δεν θα τους δείτε να ξεκινάνε από αυτά. Θα είναι πολύ απασχολημένοι δαπανώντας το πρώτο 45λεπτο στα ελεύθερα βάρη και τους πάγκους, χτίζοντας καθαρό όγκο.

Αγνοώντας την αερόβια

Μη γελιέστε. Όλοι οι κορυφαίοι bodybuilders χρησιμοποιούν αερόβιες ασκήσεις. Σίγουρα, μπορεί να σταματήσουν για μερικές εβδομάδες που θα βρίσκονται στον όγκο, αλλά ως επί το πλείστον, αερόβιες κάνουν όλο το χρόνο. Η τακτική καρδιαγγειακή άσκηση είναι εξαιρετική για τη δημιουργία δυνατού καρδιοαναπνευστικού συστήματος που βοηθά με τη σειρά του σε όλες τις βαριές ασκήσεις (όπως squat). Επίσης, οι καρδιαγγειακές ασκήσεις σας κρατάνε σε χαμηλά ποσοστά λίπους. Τα μεγαλύτερα κέρδη σε μυϊκή μάζα γίνονται όταν είστε γύρω στο 12% σωματικού λίπους. Και η αερόβια βοηθά στη συντήρηση αυτού του ποσοστού.

Έτοιμα σνακ από περίπτερο ή σούπερ μάρκετ

Καλές οι σοκολάτες και τα πατατάκια, αλλά όχι για τον σωστό αθλητή. Ενώ οι άλλοι γύρω του τρέφονται με φτηνά κρουασάν ή πατατάκια, γεμάτα με κενές θερμίδες για να παλέψουν την πείνα τους, ο έξυπνος αθλητής έχει πάντα μαζί του μια μπάρα πρωτεΐνης για ώρα ανάγκης, ή μια χούφτα ξηρούς καρπούς, ή ένα σέικερ με την πρωτεϊνη του, έτοιμη για κατανάλωση στο χώρο εργασίας, τροφοδοτώντας τους μυς του με τα απαραίτητα αμινοξέα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Προπονείσαι αρκετά δυνατά; Ερωτήσεις που θα πρέπει να κάνεις στον εαυτό σου

Προπονείσαι αρκετά δυνατά; Ερωτήσεις που θα πρέπει να κάνεις στον εαυτό σου

5 έξυπνοι τρόποι για να αυξήσετε δύναμη σε χρόνο ρεκόρ

5 έξυπνοι τρόποι για να αυξήσετε δύναμη σε χρόνο ρεκόρ

3 ειδικές τεχνικές προπόνησης για να σπάσετε την στασιμότητα

3 ειδικές τεχνικές προπόνησης για να σπάσετε την στασιμότητα


 

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα