ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Προγράμματα γυμναστικής με βάρη ή χωρίς για κάθε προπονητικό στόχο και κάθε επίπεδο δυσκολίας

σύνθετες ασκήσεις

Προπόνηση μόνο με σύνθετες ασκήσεις

Κύριος στόχος: Για μυϊκή ανάπτυξη
Τύπος προπόνησης: Split
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο επίπεδο
Ημέρες την εβδομάδα: 4 ημέρες
Εξοπλισμός: Πλήρης εξοπλισμός
Φύλο: Κυρίως άνδρες

Προσθέστε λίγο ποικιλία την καθημερινή σας προπόνηση χρησιμοποιώντας μόνο σύνθετες πολυαρθρικές κινήσεις. Με αυτή την προπόνηση με σύνθετες ασκήσεις θα χτυπήσετε όλες τις μυικές ομάδες με ένα πιο συμπαγή και… οικονομικό τρόπο. Οι σύνθετες ασκήσεις είναι κινήσεις που απαιτούν την ενεργοποίηση περισσότερων από μία μυική ομάδα για να εκτελεστούν και αυτό οδηγεί σε μια αναβολική αντίδραση από το σώμα, δηλαδή ξεκινά την μυική οικοδόμηση.

Αντί να χτυπιέστε με ατελείωτα σετ απομονωτικών ασκήσεων, γυμναστείτε έξυπνα και προκαλέστε το σώμα σας με μεγάλες κινήσεις που ενεργοποιούν περισσότερες από μια μυικές ομάδες και πολλαπλούς σταθεροποιητές. 

Χρησιμοποιήστε αυτό το πρόγραμμα ως βάση για τα δικά σας προγράμματα, καθώς οι πολυαρθρικές ασκήσεις δεν περιορίζονται μόνο στις παρακάτω. Σας προτρέπουμε να συμβουλευτείτε το ασκήσιολόγιο, να πάρετε ιδέες και να καταρτίσετε με την παρακάτω δομή τη δική σας προπόνηση με σύνθετες ασκήσεις.

ΔΕΥΤΕΡΑ – ΣΤΗΘΟΣ & ΤΡΙΚΕΦΑΛΟΙ   
 ΑΣΚΗΣΗΣΕΤΕΠΑΝ.ΔΙΑΛ.
Πιέσεις πάγκου με μπάρα41090″
Πιέσεις επικλινή πάγκου με αλτήρες41290″
Πιέσεις πάγκου με κλειστή λαβή41060″
Βυθίσεις4ΜΑΧ60″
ΤΡΙΤΗ – ΠΟΔΙΑ & ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ   
 ΑΣΚΗΣΗΣΕΤΕΠΑΝ.ΔΙΑΛ.
Βαθύ κάθισμα
412/10/8/690″
Άκαμπτες άρσεις θανάτου412/10/8/690″
Προβολές με αλτήρες4890″
Αρσεις γοφού με λυγιστά γόνατα – Ξαπλωτές515-2060″
ΠΕΜΠΤΗ – ΠΛΑΤΗ & ΔΙΚΕΦΑΛΟΙ   
 ΑΣΚΗΣΗΣΕΤΕΠΑΝ.ΔΙΑΛ.
Έλξεις στο μονόζυγο41290″
Έλξεις στο μονόζυγο με ανάποδη41060″
Σκυφτή κωπηλατική με μπάρα41290″
Χαμηλή κωπηλατική με κλειστή λαβή41060″
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ – ΩΜΟΙ & ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ   
 ΑΣΚΗΣΗΣΕΤΕΠΑΝ.ΔΙΑΛ.
Στρατιωτικές πιέσεις412/10/8/690″
Πιέσεις ώμων με αλτήρες – Καθιστές41060″
Άρσεις τραπεζοειδών με αλτήρες41290″
Γόνατα με αγκώνες – Κοιλιακοί52060″
Κατέβασε το πρόγραμμα ως pdf

Συμπλήρωσε το email σου παρακάτω και λάβε το άμεσα στο inbox σου


ΑΛΛΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ


Για μυική ανάπτυξη, Μέτριο επίπεδο, Πλάνο 4 ημερών

Θες να χτίσεις μυς;

Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε!

Γράψε το email σου και θα σου δείξουμε τον τρόπο με 5 δωρεάν μαθήματα σωματικής διάπλασης. Όλη η γνώση του Ensomati για να χτίσεις το σώμα που θες!

Τι θα μάθεις σε αυτή την σειρά 5 μαθημάτων που θα σου σταλεί

Θες οδηγίες σχετικά με το πως να γυμναστείς σωστά; Δεν είσαι ο μόνος. Έπειτα από μεγάλη ζήτηση των αναγνωστών μας αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια σειρά μαθημάτων που θα σε οδηγήσουν στο σωστό δρόμο της μυικής ανάπτυξης.

Αυτή η σειρά 5 δωρεάν μαθημάτων θα σου μάθει:

  • Πως να χτίσεις μύες με την κατάλληλη μυική διέγερση
  • Πως να επιλέξεις το ιδανικό πρόγραμμα γυμναστικής για σένα
  • Πως να εφαρμόσεις βασικές αρχές προπόνησης στο πρόγραμμά σου
  • Πως να υπολογίζεις τις θερμίδες που χρειάζεται να καταναλώνεις
  • Πως να δημιουργήσεις ένα πλάνο διατροφής που θα τροφοδοτεί τους μυς σου
  • Πως να επιλέξεις συμπληρώματα για την υποστήριξη των στόχων σου
  • Πως να παρακολουθείς την πρόοδο που κάνει το σώμα σου καθ'όλη τη διαδρομή

Είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις; Απλά εισήγαγε το email σου στο παραπάνω πεδίο και το πρώτο μέρος του μαθήματος θα σταλεί αμέσως στο ηλεκτρονικό σου ταχυδρομείο!

Κάνε το επόμενο βήμα στη γυμναστική σου

Ξεκίνα να γυμνάζεσαι σωστά με ένα πρόγραμμα ειδικά για σένα

Όλα τα νέα μας στο email σου

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.