ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Προγράμματα γυμναστικής με βάρη ή χωρίς για κάθε προπονητικό στόχο και κάθε επίπεδο δυσκολίας

μυική στασιμότητα

Βάλε τέλος στη μυική στασιμότητα με Giant Sets

Κύριος στόχος: Για μυϊκή ανάπτυξη
Τύπος προπόνησης: Split
Επίπεδο δυσκολίας: Δύσκολο επίπεδο
Ημέρες την εβδομάδα: 3 ημέρες
Εξοπλισμός: Πλήρης εξοπλισμός
Φύλο: Ανδρες & Γυναίκες

Κόλλησες στα ίδια κιλά; Έχεις πάνω από 6μηνο να δεις αισθητή διαφορά στο σώμα σου όταν κοιτάζεσαι στον καθρέπτη; Ίσως ήρθε η ώρα να ταράξεις λίγο τα νερά στις προπονήσεις σου και να βάλεις τέλος στη μυική στασιμότητα. Και αυτό το πρόγραμμα κάνει ακριβώς αυτό. Το παρακάτω είναι ένα απλό στη σύλληψη όμως αρκετά δύσκολο στην εκτέλεση πρόγραμμα γυμναστικής, που με 3 μόνο έντονες συνεδρίες των 30-35 λεπτών θα σε φτάσει στα όρια καθώς χρησιμοποιεί την τεχνική των Giant Sets για να πυροδοτήσει νέα διέγερση στο σώμα για νέα μυική ανάπτυξη.

Σημειώσεις
  • Αυτό το πρόγραμμα απαιτεί μια καλή αερόβια προθέρμανη 5-10 λεπτών πριν.
  • Και επίσης εκτενές ζέσταμα της μυικής ομάδας που πρόκειται να γυμναστεί.
  • Κάθε άσκηση εκτελείται αμέσως μετά την άλλη χωρίς διαλείμματα.
  • Ένα σετ θεωρείται ένας ολοκληρωμένος κύκλος και των 3 ασκήσεων
  • Ξεκούραση 2-3 λεπτά μεταξύ των σετ.
  • Αν θέλετε, χτυπήστε κοιλιακούς με όσα σετ θέλετε τη Δευτέρα και την Παρασκευή.
  • Και γάμπες, πάλι με όσα σετ θέλετε την Τετάρτη.
  • Ακολουθήστε το πρόγραμμα 4-6 εβδομάδες και έπειτα επιστρέψτε στην κανονική σας ρουτίνα. Θα δείτε ότι η μυική στασιμότητα να έχει γίνει παρελθόν!

ΔΕΥΤΕΡΑ – ΣΤΗΘΟΣ & ΤΡΙΚΕΦΑΛΟΙ   
 GIANT SET ΣΤΗΘΟΣΣΕΤΕΠΑΝ.ΔΙΑΛ.
Πιέσεις επικλινή πάγκου με αλτήρες4102′-3′
Πιέσεις οριζόντιου πάγκου με αλτήρες
Εκτάσεις στήθους με αλτήρες
 GIANT SET ΤΡΙΚΕΦΑΛΟΙ   
Εκτάσεις τρικεφάλων με μπάρα στον πάγκο3102′-3′
Λακτίσματα τρικεφάλων
Καθιστές εκτάσεις τρικεφάλων με το ένα χέρι
ΤΕΤΑΡΤΗ – ΠΛΑΤΗ & ΔΙΚΕΦΑΛΟΙ   
 GIANT SET ΠΛΑΤΗΣΕΤΕΠΑΝ.ΔΙΑΛ.
Σκυφτή κωπηλατική με μπάρα
4102′-3′
Χαμηλή κωπηλατική με κλειστή λαβή
Σκυφτή κωπηλατική με το ένα χέρι
GIANT SET ΔΙΚΕΦΑΛΟΙ   
Κάμψεις δικεφάλων με μπάρα3102′-3′
Κάμψεις αυτοσυγκέντρωσης
Σφυροειδείς κάμψεις δικεφάλων
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ – ΩΜΟΙ & ΠΟΔΙΑ   
 GIANT SET ΩΜΟΙΣΕΤΕΠΑΝ.ΔΙΑΛ.
Πιέσεις ώμων με αλτήρες – Καθιστές3102′-3′
Πλαϊνές εκτάσεις ώμων με αλτήρες
Πλαϊνές οπίσθιες εκτάσεις ώμων
GIANT SET ΠΟΔΙΑ   
Πρέσα   
Εκτάσεις τετρακεφάλων στο όργανο4102′-3′
Κάμψεις μηριαίων δικεφάλων στο όργανο   
Κατέβασε το πρόγραμμα ως pdf

Συμπλήρωσε το email σου παρακάτω και λάβε το άμεσα στο inbox σου


ΑΛΛΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ


Για μυική ανάπτυξη, Δύσκολο επίπεδο, Ειδικές τεχνικές, Πλάνο 3 ημερών

Θες να χτίσεις μυς;

Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε!

Γράψε το email σου και θα σου δείξουμε τον τρόπο με 5 δωρεάν μαθήματα σωματικής διάπλασης. Όλη η γνώση του Ensomati για να χτίσεις το σώμα που θες!

Τι θα μάθεις σε αυτή την σειρά 5 μαθημάτων που θα σου σταλεί

Θες οδηγίες σχετικά με το πως να γυμναστείς σωστά; Δεν είσαι ο μόνος. Έπειτα από μεγάλη ζήτηση των αναγνωστών μας αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια σειρά μαθημάτων που θα σε οδηγήσουν στο σωστό δρόμο της μυικής ανάπτυξης.

Αυτή η σειρά 5 δωρεάν μαθημάτων θα σου μάθει:

  • Πως να χτίσεις μύες με την κατάλληλη μυική διέγερση
  • Πως να επιλέξεις το ιδανικό πρόγραμμα γυμναστικής για σένα
  • Πως να εφαρμόσεις βασικές αρχές προπόνησης στο πρόγραμμά σου
  • Πως να υπολογίζεις τις θερμίδες που χρειάζεται να καταναλώνεις
  • Πως να δημιουργήσεις ένα πλάνο διατροφής που θα τροφοδοτεί τους μυς σου
  • Πως να επιλέξεις συμπληρώματα για την υποστήριξη των στόχων σου
  • Πως να παρακολουθείς την πρόοδο που κάνει το σώμα σου καθ'όλη τη διαδρομή

Είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις; Απλά εισήγαγε το email σου στο παραπάνω πεδίο και το πρώτο μέρος του μαθήματος θα σταλεί αμέσως στο ηλεκτρονικό σου ταχυδρομείο!

Κάνε το επόμενο βήμα στη γυμναστική σου

Ξεκίνα να γυμνάζεσαι σωστά με ένα πρόγραμμα ειδικά για σένα

Όλα τα νέα μας στο email σου

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.