ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΛΑΤΗ

Όλες οι ασκήσεις για πλάτη για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Σκυφτή κωπηλατική με μπάρα

Σκυφτή κωπηλατική με μπάρα

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Πλατύς ραχιαίος, υποκάνθιος, στρογγυλός
Δευτερεύουσα: Τραπεζοειδής (κάτω μοίρα), δελτοειδής (οπίσθια μοίρα), δικέφαλος
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Δύσκολο

  • Πιάστε μια μπάρα με πρηνή λαβή και τα χέρια σε άνοιγμα λίγο μεγαλύτερο από αυτό των ώμων
  • Λυγίστε τα γόνατά σας, ακουμπήστε την μπάρα επάνω στους μηρούς και σκύψτε προς τα μπροστά.
  • Η μέση σας σε φυσική καμπύλη και το στήθος προς τα έξω. Η πλάτη σε γωνία 30 μοιρών και τα χέρια σε πλήρη έκταση. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Εισπνεύστε και έλξατε την μπάρα προς το μέρος σας, σύριζα με τους μηρούς μέχρι να ακουμπήσει ελαφρώς την κοιλιά.
  • Εκπνεύστε και χαμηλώστε την μπάρα στην αρχική της θέση.
  • Επαναλάβετε.

Προσοχή στη μέση! Αυτή η άσκηση θα πρέπει να αποφεύγεται από αρχάριους ή από όσους έχουν χρόνια προβλήματα με τη μέση τους. Προσπαθήστε να τραβήξετε με τους μυς της πλάτης, όχι με τα χέρια.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Σκυφτή κωπηλατική στην τροχαλία με το ένα χέρι

Σκυφτή κωπηλατική στην τροχαλία με το ένα χέρι

Άρσεις θανάτου – Deadlift

Άρσεις θανάτου – Deadlift

Χαμηλή κωπηλατική με κλειστή λαβή

Χαμηλή κωπηλατική με κλειστή λαβή


 

Ασκήσεις με ελεύθερα βάρη, Ασκήσεις με μπάρες, Δυναμικές ασκήσεις, Κάτω μοίρα τραπεζοειδούς, Μείζων & Ελάσσων στρογγυλοί, Πλατύς ραχιαίος μυς, Πολυαρθρικές ασκήσεις, Υπακάνθιος μυς

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα