ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΛΑΤΗ

Όλες οι ασκήσεις για πλάτη για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Έλξεις χιαστί στην τροχαλία

Έλξεις χιαστί στην τροχαλία

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Πλατύς ραχιαίος
Δευτερεύουσα: Δελτοειδής (οπίσθια μοίρα), υποκάνθιος, στρογγυλός, τραπεζοειδής (κάτω μοίρα), βραχιόνιος
Εξοπλισμός: Τροχαλία
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Προσαρτήστε δυο λαβές στην τροχαλία σε ψηλή θέση και πιάστε τις σταυρωτά.
  • Σταθείτε ακριβώς στο κέντρο του οργάνου με το σώμα σε ελαφριά κλίση προς τα πίσω. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Τραβήξτε τις λαβές προς τα κάτω και πίσω μέχρι οι αγκώνες σας να βρεθούν πίσω από τα πλευρά σας.
  • Παύση για 1 δευτ. και επιστρέψτε στη θέση εκκίνησης.
  • Επαναλάβετε

Προσπαθήστε να τραβήξετε με τους μυς της ωμοπλάτης και όχι με τα χέρια.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Χαμηλή κωπηλατική με μπάρα

Χαμηλή κωπηλατική με μπάρα

Σκυφτή κωπηλατική στο όργανο (T-bar)

Σκυφτή κωπηλατική στο όργανο (T-bar)

Σκυφτή κωπηλατική με κλειστή λαβή

Σκυφτή κωπηλατική με κλειστή λαβή


 

Tags: ,,,

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα