Κάμψεις καρπών με αλτήρα

Κάμψεις καρπών με αλτήρα

Είδος άσκησης: Απομόνωσης, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Καμπτήρες του καρπού
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, αλτήρες
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Κάθισε σε έναν πάγκο κρατώντας έναν αλτήρα στο ένα χέρι χρησιμοποιώντας ύπτια λαβή (παλάμη προς τα πάνω)
  • Τοποθέτησε τα πόδια στο πάτωμα, σε μια απόσταση που να είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από το άνοιγμα των ώμων.
  • Κλίνε προς τα εμπρός και τοποθετήσε τον πήχη στο γόνατο. Ο καρπός λίγο πιο έξω από το γόνατο ώστε να επιτραπεί ή κίνηση. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Χαμήλωσε τον αλτήρα κάτω από το γόνατό (όσο το δυνατόν περισσότερο) κάμπτωντας μόνο τον καρπό. Έχε τον πήχη κολλημένο στο μηρό. Κράτα για 1 δευτ.
  • Σήκωσε τον αλτήρα συνεχίζοντας προς τα πάνω πέρα από την αρχική θέση (στο μέτρο του δυνατού), χρησιμοποιώντας μόνο τους μυς του καρπού. Κράτησε για 1 δευτ.
  • Επανάλαβε ολόκληρη την κίνηση για τον επιθυμητό αριθμό των επαναλήψεων.

Μπορείς να εκτελέσεις αυτή την άσκηση και με μπάρα. Προσοχή μην υπερκάμψεις τον καρπό. Η κίνηση πρέπει να είναι ελεγχόμενη.


Προπόνηση στο σπίτι - Fitpro

Προγράμματα ασκήσεων με ξεκάθαρες οδηγίες

Δες τι είναι να κάνεις και κάντο σωστά

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI FITPRO


ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Εκτάσεις τρικεφάλων με αλτήρα

Εκτάσεις τρικεφάλων με αλτήρα

Ανάποδα flies

Ανάποδα flies

Πρηνείς άρσεις τραπεζοειδών με αλτήρες

Πρηνείς άρσεις τραπεζοειδών με αλτήρες

Πιέσεις ώμων στο smith

Πιέσεις ώμων στο smith

Κάμψεις δικεφάλων στην τροχαλία με το ένα χέρι σε προέκταση

Κάμψεις δικεφάλων στην τροχαλία με το ένα χέρι σε προέκταση

Προσαγωγή τροχαλίας σε όρθια στάση

Προσαγωγή τροχαλίας σε όρθια στάση

follow ensomati
follow ensomati @ instagram
Όλα τα εργαλεία που χρειάζεσαι για να χτίσεις το σώμα που θες

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2021 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.