ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΛΑΤΗ

Όλες οι ασκήσεις για πλάτη για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Άρσεις θανάτου με αλτήρες

Άρσεις θανάτου με αλτήρες

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Πλατύς ραχιαίος, τετρακέφαλος μηριαίος,
Δευτερεύουσα: Δικέφαλος μηριαίος, γαστροκνήμιος, υποκάνθιος
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, αλτήρες
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Με δυο αλτήρες στο έδαφος, σταθείτε οκλαδόν και κρατήστε τους μπροστά από τα πόδια σας.
  • Τα χέρια θα πρέπει να βρίσκονται εξωτερικά των μηρών και να ακουμπάνε ελαφρώς τα γόνατα.
  • Κοιτάξτε ευθεία, εισπνεύστε και ανασηκώστε το σώμα προς τα πάνω, κρατώντας το στήθος προς τα έξω.
  • Πάυση για 1 δευτ. Εκπνεύστε και χαμηλώστε ξανά το σώμα σας στην αρχική του θέση.
  • Επαναλάβετε.

Μην καμπουριάζετε κατά την αρχική θέση. Διατηρείτε πάντα μια φυσική καπύλη στην πλάτη σας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Άρσεις τραπεζοειδών στην τροχαλία

Άρσεις τραπεζοειδών στην τροχαλία

Εκτάσεις ραχιαίων στο όργανο

Εκτάσεις ραχιαίων στο όργανο

Σκυφτή κωπηλατική με αλτήρες

Σκυφτή κωπηλατική με αλτήρες


 

Ασκήσεις με αλτήρες, Ασκήσεις με ελεύθερα βάρη, Δυναμικές ασκήσεις, Μείζων γλουτιαίος μυς, Πλατύς ραχιαίος μυς, Πολυαρθρικές ασκήσεις, Ραχιαίοι μύες, Υπακάνθιος μυς

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα