Έλξεις στο μονόζυγο με ανάποδη λαβή

Έλξεις στο μονόζυγο με ανάποδη λαβή

Είδος άσκησης: Σύνθετη, καλλισθενική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Πλατύς ραχιαίος
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος
Επίπεδο δυσκολίας: Δύσκολο

  • Τοποθέτησε τα χέρια σου με ανάποδη λαβή σε ένα μονόζυγο σε άνοιγμα ίσο ή λίγο μικρότερο από αυτό των ώμων
  • Σήκωσε τα πόδια από το πάτωμα σταυρώνοντας τα. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης
  • Εισέπνευσε και ανύψωσε το σώμα με μια εκρηκτική αλλά σταθερή κίνηση χωρίς να χάνεις τη φόρμα σου
  • Συνέχισε προς τα πάνω μέχρι το πηγούνι να έρθει πάνω από την μπάρα. Παύση για 1 δευτ.
  • Κατέβα με μια αργή και ελεγχόμενη κίνηση μέχρι την θέση εκκίνησης.
  • Επανάλαβε

Προσπάθησε να μην ταλαντεύεις το σώμα κατά την ανύψωση. Για να το πετύχεις αυτό σφίξε την κοιλιά σου.

Διάβασε εδώ το ειδικό αφιέρωμα του Ensomati και μάθε πως μπορείς να κάνεις περισσότερες έλξεις από το μηδέν!


Γυμναστική στο σπίτι Fitpro

Πάρε τη γυμναστική στα σοβαρά

Κατέβασε ένα πρόγραμμα ειδικά σχεδιασμένο για τους δικούς σου στόχους. Δες τι είναι να κάνεις και κάντο σωστά!

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI FITPRO


ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Ξαπλωτές εκτάσεις τρικεφάλων με το ένα χέρι

Ξαπλωτές εκτάσεις τρικεφάλων με το ένα χέρι

Ξαπλωτή κωπηλατική με αλτήρες στον επικλινή

Ξαπλωτή κωπηλατική με αλτήρες στον επικλινή

Έλξεις στο μονόζυγο με ανάποδη λαβή

Έλξεις στο μονόζυγο με ανάποδη λαβή

Ανάποδες κάμψεις καρπών με αλτήρα

Ανάποδες κάμψεις καρπών με αλτήρα

Εκτάσεις τρικεφάλων με μπάρα στον πάγκο

Εκτάσεις τρικεφάλων με μπάρα στον πάγκο (γαλλικές πιέσεις)

Πιέσεις ώμων με μπάρα

Πιέσεις ώμων με μπάρα – καθιστές

follow ensomati
follow ensomati @ instagram
Όλα τα εργαλεία που χρειάζεσαι για να χτίσεις το σώμα που θες

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2021 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.