ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΛΑΤΗ

Όλες οι ασκήσεις για πλάτη για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Έλξεις στο μονόζυγο με ουδέτερη λαβή

Έλξεις στο μονόζυγο με ουδέτερη λαβή

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Πλατύς ραχιαίος, υποκάνθιος, στρογγυλός, τραπεζοειδής (κάτω μοίρα)
Δευτερεύουσα: Δελτοειδής (οπίσθια μοίρα), δικέφαλος
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Βρείτε ένα μονόζυγο με ουδέτερη λαβή (κάθετες δοκούς στην κεντρική) ή προσαρτήστε τη λαβή για τις κωπηλατικές
  • Τοποθετήστε τα χέρια σας στη λαβή με πλήρη έκταση και ανυψωθείτε από το πάτωμα σταυρώνοντας τα πόδια. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης
  • Εισπνεύστε και ανυψώστε το σώμα σας κρατώντας τους αγκώνες σταθερά κολλημένους στα πλευρά σας.
  • Συνεχίστε μέχρι το στήθος να φτάσει τη λαβή και το πηγούνι να βρίσκεται πάνω από αυτή. Παύση για 1 δευτ.
  • Κατεβείτε με μια αργή και ελεγχόμενη κίνηση μέχρι την θέση εκκίνησης.
  • Επαναλάβετε.

Προσπαθείτε να μην ταλαντεύετε το σώμα κατά την ανύψωση. Για να το πετύχετε αυτό σφίξτε την κοιλιά σας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Χαμηλή κωπηλατική με ανοιχτή λαβή

Χαμηλή κωπηλατική με ανοιχτή λαβή

Σκυφτή κωπηλατική στην τροχαλία με το ένα χέρι

Σκυφτή κωπηλατική στην τροχαλία με το ένα χέρι

Εκτάσεις ραχιαίων στο όργανο

Εκτάσεις ραχιαίων στο όργανο


 

Tags: ,,,,,,

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα