ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΛΑΤΗ

Όλες οι ασκήσεις για πλάτη για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Έλξεις στο μονόζυγο με ουδέτερη λαβή

Έλξεις στο μονόζυγο με ουδέτερη λαβή

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Πλατύς ραχιαίος, υποκάνθιος, στρογγυλός, τραπεζοειδής (κάτω μοίρα)
Δευτερεύουσα: Δελτοειδής (οπίσθια μοίρα), δικέφαλος
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Βρείτε ένα μονόζυγο με ουδέτερη λαβή (κάθετες δοκούς στην κεντρική) ή προσαρτήστε τη λαβή για τις κωπηλατικές
  • Τοποθετήστε τα χέρια σας στη λαβή με πλήρη έκταση και ανυψωθείτε από το πάτωμα σταυρώνοντας τα πόδια. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης
  • Εισπνεύστε και ανυψώστε το σώμα σας κρατώντας τους αγκώνες σταθερά κολλημένους στα πλευρά σας.
  • Συνεχίστε μέχρι το στήθος να φτάσει τη λαβή και το πηγούνι να βρίσκεται πάνω από αυτή. Παύση για 1 δευτ.
  • Κατεβείτε με μια αργή και ελεγχόμενη κίνηση μέχρι την θέση εκκίνησης.
  • Επαναλάβετε.

Προσπαθείτε να μην ταλαντεύετε το σώμα κατά την ανύψωση. Για να το πετύχετε αυτό σφίξτε την κοιλιά σας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Σκυφτή κωπηλατική με αλτήρες

Σκυφτή κωπηλατική με αλτήρες

Άρσεις θανάτου – Deadlift

Άρσεις θανάτου – Deadlift

Σκυφτή κωπηλατική με κλειστή λαβή

Σκυφτή κωπηλατική με κλειστή λαβή


 

Tags: ,,,,,,

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα