ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΩΜΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για δελτοειδείς για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Όρθιες έλξεις ώμων στην τροχαλία με σχοινί

Όρθιες έλξεις ώμων στην τροχαλία με σχοινί

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Δελτοειδής (οπίσθια μοίρα)
Δευτερεύουσα: Στρογγυλός, υποκάνθιος, τραπεζοειδής, βραχιονοκερκιδικός
Εξοπλισμός: Τροχαλία
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Σταθείτε όρθιοι σε μια ψηλή τροχαλία με προσαρμοσμένο σχοινί σε ύψος πάνω από το κεφάλι.
  • Πιάστε το σχοινί με τις παλάμες προς τα μέσα.
  • Η θέση εκκίνησης είναι με τα χέρια σε πλήρη έκταση και ο κορμός ελαφρά προς τα πίσω.
  • Με σφιχτούς τους κοιλιακούς σας τραβήξτε το σχοινί προς το πρόσωπό σας, χωρίζοντας τα χέρια σας δεξιά και αριστερά καθώς έλκετε.
  • Προσπαθήστε να κρατήσετε τα μπράτσα σας παράλληλα με το πάτωμα καθ όλη τη διάρκεια της κίνησης.

Μην τραβάτε με τα χέρια. Προσπαθείτε να σφίξετε τους μυς της ωμοπλάτης καθώς τραβάτε το σχοινί για να αισθανθείτε καλύτερα την κίνηση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Εμπρόσθιες άρσεις για ώμους με δίσκο

Εμπρόσθιες άρσεις για ώμους με δίσκο

Πλάγιες εκτάσεις για ώμους με αλτήρες

Πλάγιες εκτάσεις για ώμους με αλτήρες

Πλευρικές οπίσθιες εκτάσεις με αλτήρες

Πλευρικές οπίσθιες εκτάσεις με αλτήρες


 

Ασκήσεις στην τροχαλία, Δυναμικές ασκήσεις, Μέση μοίρα δελτοειδούς, Πολυαρθρικές ασκήσεις

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα