Κατακλινή push-ups

Κατακλινή push-ups

Είδος άσκησης: Καλλισθενική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Θωρακικός
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Τοποθέτησε τα ακροδάκτυλα των ποδιών σε ένα πάγκο και τα χέρια σου στο πάτωμα σε άνοιγμα μεγαλύτερο από αυτό των ώμων
  • Φέρε τα χέρια σου σε πλήρη έκταση και το σώμα σε ευθεία γραμμή. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης
  • Εισέπνευσε και χαμήλωσε το σώμα μέχρι το στήθος σου να φτάσει κοντά στο πάτωμα
  • Παύση για 1 δευτ. και ανύψωσε το σώμα σου πάλι στη θέση εκκίνησης.
  • Επανάλαβε

Γυμναστική στο σπίτι Fitpro

Πάρε τη γυμναστική στα σοβαρά

Κατέβασε ένα πρόγραμμα ειδικά σχεδιασμένο για τους δικούς σου στόχους. Δες τι είναι να κάνεις και κάντο σωστά!

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI FITPRO


ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Πιέσεις στήθους στο μηχάνημα

Πιέσεις στήθους στο μηχάνημα

Χαμηλή κωπηλατική με μπάρα

Χαμηλή κωπηλατική με μπάρα

Οπισθολαίμιες έλξεις στην τροχαλία

Οπισθολαίμιες έλξεις στην τροχαλία

Χαμηλή κωπηλατική με μπάρα – ανοιχτή λαβή

Χαμηλή κωπηλατική με ανοιχτή λαβή

Εκτάσεις για στήθος στην τροχαλία

Εκτάσεις για στήθος στην τροχαλία

Πιέσεις στήθους σε επικλινή πάγκο στο Smith

Πιέσεις στήθους σε επικλινή πάγκο στο Smith

Όλα τα εργαλεία που χρειάζεσαι για να χτίσεις το σώμα που θες

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2021 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.