ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΛΑΤΗ

Όλες οι ασκήσεις για πλάτη για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Έλξεις στην τροχαλία

Έλξεις στην τροχαλία

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Πλατύς ραχιαίος,
Δευτερεύουσα: Δελτοειδής (οπίσθια μοίρα), υποκάνθιος, στρογγυλός, βραχιόνιος, βραχιονοκερκιδικός
Εξοπλισμός: Τροχαλία
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Καθίστε σε έναν πάγκο μπροστά από την τροχαλία.
  • Πιάστε τη μπάρα με άνοιγμα μεγαλύτερο από αυτό των ώμων με τα χέρια σε πλήρη έκταση. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Εισπνεύστε και έλξατε την τροχαλία προς το στήθος σας, γέρνοντας ελαφρώς προς τα πίσω.
  • Παύση για 1 δευτ. και επιστρέψτε την μπάρα στην αρχική σας θέση.
  • Επαναλάβετε.

Αν το επιτρέπει το όργανο κλειδώστε σφιχτά τα γόνατά σας με το ειδικό μαξιλάρι για ισορροπία. Μην ταλαντεύετε υπερβολικά τον κορμό κατά την προσαγωγή της μπάρας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Άρσεις θανάτου – Deadlift

Άρσεις θανάτου – Deadlift

Έλξεις στην τροχαλία

Έλξεις στην τροχαλία

Χαμηλή κωπηλατική με κλειστή λαβή

Χαμηλή κωπηλατική με κλειστή λαβή


 

Tags: ,,,

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα