ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΛΑΤΗ

Όλες οι ασκήσεις για πλάτη για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Έλξεις στην τροχαλία

Έλξεις στην τροχαλία

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Πλατύς ραχιαίος,
Δευτερεύουσα: Δελτοειδής (οπίσθια μοίρα), υποκάνθιος, στρογγυλός, βραχιόνιος, βραχιονοκερκιδικός
Εξοπλισμός: Τροχαλία
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Καθίστε σε έναν πάγκο μπροστά από την τροχαλία.
  • Πιάστε τη μπάρα με άνοιγμα μεγαλύτερο από αυτό των ώμων με τα χέρια σε πλήρη έκταση. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Εισπνεύστε και έλξατε την τροχαλία προς το στήθος σας, γέρνοντας ελαφρώς προς τα πίσω.
  • Παύση για 1 δευτ. και επιστρέψτε την μπάρα στην αρχική σας θέση.
  • Επαναλάβετε.

Αν το επιτρέπει το όργανο κλειδώστε σφιχτά τα γόνατά σας με το ειδικό μαξιλάρι για ισορροπία. Μην ταλαντεύετε υπερβολικά τον κορμό κατά την προσαγωγή της μπάρας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Υπερεκτάσεις ραχιαίων

Υπερεκτάσεις ραχιαίων

Ξαπλωτή κωπηλατική με μπάρα στον επικλινή

Ξαπλωτή κωπηλατική με μπάρα στον επικλινή

Σκυφτή κωπηλατική με μπάρα

Σκυφτή κωπηλατική με μπάρα


 

Tags: ,,,

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα