ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΡΑΧΙΟΝΕΣ

Ασκήσεις για δικέφαλους και τρικέφαλους μύες με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Κάμψεις δικεφάλων με μπάρα

Κάμψεις δικεφάλων με μπάρα

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Δικέφαλος
Δευτερεύουσα: Βραχιόνιος, βραχιονοκερκιδικός
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Σταθείτε όρθιοι κρατώντας μια μπάρα με μια ύπτια λαβή, τα χέρια στο άνοιγμα των ώμων σε πλήρη έκταση.
  • Κρατήστε τους αγκώνες σας κολλητά στα πλευρά σας. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Με τους άνω βραχίονες ακίνητους, σηκώστε την μπάρα με τους αντιβραχίονες, καθώς εκπνέετε. Μόνο οι πήχεις σας θα πρέπει να κινούνται.
  • Συνεχίστε προς τα πάνω μέχρι η μπαρ να βρίσκεται στο ύψος των ώμων με τους δικέφαλους σε πλήρη σύσπαση. Κρατήστε για 1 δευτ.
  • Εισπνεύστε καθώς επιστρέφετε στην αρχική θέση.
  • Επαναλάβετε.

Για όσους έχουν πρόβλημα με τους καρπούς – ιδιαίτερα στην τελική φάση της κίνησης, συνιστάται η χρήση στραβόμπαρας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Βυθίσεις τρικεφάλων στον πάγκο

Βυθίσεις τρικεφάλων στον πάγκο

Κάμψεις δικεφάλων στην τροχαλία με το ένα χέρι

Κάμψεις δικεφάλων στην τροχαλία με το ένα χέρι

Εκτάσεις τρικεφάλων με μπάρα στον πάγκο (γαλλικές πιέσεις)

Εκτάσεις τρικεφάλων με μπάρα στον πάγκο (γαλλικές πιέσεις)


 

Tags: ,,,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα