ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΡΑΧΙΟΝΕΣ

Ασκήσεις για δικέφαλους και τρικέφαλους μύες με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Κάμψεις δικεφάλων με μπάρα

Κάμψεις δικεφάλων με μπάρα

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Δικέφαλος
Δευτερεύουσα: Βραχιόνιος, βραχιονοκερκιδικός
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Σταθείτε όρθιοι κρατώντας μια μπάρα με μια ύπτια λαβή, τα χέρια στο άνοιγμα των ώμων σε πλήρη έκταση.
  • Κρατήστε τους αγκώνες σας κολλητά στα πλευρά σας. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Με τους άνω βραχίονες ακίνητους, σηκώστε την μπάρα με τους αντιβραχίονες, καθώς εκπνέετε. Μόνο οι πήχεις σας θα πρέπει να κινούνται.
  • Συνεχίστε προς τα πάνω μέχρι η μπαρ να βρίσκεται στο ύψος των ώμων με τους δικέφαλους σε πλήρη σύσπαση. Κρατήστε για 1 δευτ.
  • Εισπνεύστε καθώς επιστρέφετε στην αρχική θέση.
  • Επαναλάβετε.

Για όσους έχουν πρόβλημα με τους καρπούς – ιδιαίτερα στην τελική φάση της κίνησης, συνιστάται η χρήση στραβόμπαρας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες – όρθια στάση

Κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες – όρθια στάση

Πρηνείς κάμψεις δικεφάλων στον επικλινή

Πρηνείς κάμψεις δικεφάλων στον επικλινή

Push-ups τρικεφάλων – Diamond push-ups

Push-ups τρικεφάλων – Diamond push-ups


 

Tags: ,,,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα