Skip to main content

Πιέσεις Άρνολντ

Πιέσεις Άρνολντ

Είδος άσκησης: Σύνθετη, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Δελτοειδής
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, αλτήρες
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Κάθισε σε έναν πάγκο με όρθια πλάτη, κρατώντας δυο αλτήρες στα χέρια σου
  • Τοποθέτησε τους αλτήρες στους μηρούς ώστε να μπορείς από εκεί να τους σηκώσεις
  • Σήκωσε τους αλτήρες στο ύψος των ώμων. Οι αγκώνες θα πρέπει να ακουμπάνε στο σώμα σου και οι παλάμες σου να βρίσκονται παράλληλα μεταξύ τους. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης
  • Αυτή η άσκηση έχει 3 στάδια. Το στάδιο εκκίνησης με τους αγκώνες να ακουμπάνε το σώμα, το μεσαίο στάδιο όπου οι αγκώνες θα βρίσκονται σε ορθή γωνία στα πλάγια του σώματος και το τελικό στάδιο όπου τα χέρια θα βρίσκονται σε πλήρη έκταση πάνω από το κεφάλι
  • Κράτησε για 1 δευτ. στο τελικό στάδιο και επέστρεψε στην θέση εκκίνησης αργά και σταθερά καθώς εκπνέεις
  • Επανάλαβε

Οι πιέσεις Άρνολντ είναι η διάσημη παραλλαγή των πιέσεων ώμων που χρησιμοποιούσε με τα μανίας ο ξέρεις-ποιος. Χάρη σε αυτή την κίνηση είχε αναπτύξει τον μοναδικό άνω θωρακικό του, που έμελε να γίνει και σήμα κατατεθέν της θρυλικής του διάπλασης.


ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Εμπρόσθιες άρσεις ώμων στην τροχαλία

Εμπρόσθιες άρσεις ώμων στην τροχαλία

Πιέσεις τρικεφάλων στην τροχαλία

Πιέσεις τρικεφάλων στην τροχαλία

Σφυροειδείς κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες

Σφυροειδείς κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες

Έλξεις τροχαλίας με κλειστή λαβή

Έλξεις τροχαλίας με κλειστή λαβή

Βυθίσεις τρικεφάλων στον πάγκο

Βυθίσεις τρικεφάλων στον πάγκο

Πιέσεις με αλτήρες για ώμους – όρθια στάση

Πιέσεις με αλτήρες για ώμους – όρθια στάση