ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΗΧΕΙΣ

Όλες οι ασκήσεις για αντιβραχίονες με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Σφυροειδείς κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες χιαστί

Σφυροειδείς κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες χιαστί

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Βραχιονοκερκιδικός
Δευτερεύουσα: Βραχιόνιος, Δικέφαλος
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, αλτήρες
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Σταθείτε όρθιοι κρατώντας έναν αλτήρα σε κάθε χέρι με ουδέτερη λαβή. Τα χέρια σε πλήρη έκταση και οι παλάμες στραμμένες σε στα πλευρά σας.
  • Κρατήστε τους αγκώνες σας κολλημένους στα πλευρά σας. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Κρατώντας τα μπράτσα σταθερά, εκπνεύστε και κάμψτε το ένα χέρι διαγωνίως προς το στήθος.
  • Εισπνεύστε και κατεβάστε το χέρι στην αρχική του θέση.
  • Συνεχίστε την ίδια διαδικασία με το άλλο χέρι.
  • Επαναλάβετε.

Οι χιαστί σφυροειδείς κάμψεις δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στον βραχιονοκερκιδικό μυ από ότι οι κλασικές σφυροειδείς. Λέγονται χιαστί διότι το κάθε χέρι εκτελεί μια διαγώνια κίνηση προς τον αντίθετο θωρακικό σχηματίζοντας έτσι ένα νοητό Χ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Κάμψεις καρπών με αλτήρα

Κάμψεις καρπών με αλτήρα

Κάμψεις καρπών με μπάρα

Κάμψεις καρπών με μπάρα

Ανάποδες κάμψεις καρπών με αλτήρα

Ανάποδες κάμψεις καρπών με αλτήρα


 

Tags: ,,,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα