Πρηνείς άρσεις τραπεζοειδών με αλτήρες

Πρηνείς άρσεις τραπεζοειδών με αλτήρες

Είδος άσκησης: Απομόνωσης, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Τραπεζοειδής
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, αλτήρες
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Φέρε την πλάτη ενός πάγκου στις 60 μοίρες
  • Ακούμπησε το στήθος σταθερά και άφησε τα χέρια με τους αλτήρες να “κρέμονται” από τα πλαϊνά του πάγκου. Αυτή είναι η αρχική θέση.
  • Εισέπνευσε και ανασήκωσε τους ώμους προς τα πάνω
  • Συνέχισε σηκώνοντας τους αλτήρες μέχρι οι τραπεζοειδείς να έχουν πλήρως συσπαθεί
  • Παύση για 1 δευτ. και επέστρεψε στην αρχική θέση
  • Επανάλαβε

Κράτα κόντρα με τις μύτες των ποδιών στο πάτωμα. Προσπάθησε το κατέβασμα να είναι ελεγχόμενο όσο το ανέβασμα.


Η προπόνησή σου στο επόμενο επίπεδο

Ξεκίνα να γυμνάζεσαι σωστά με ένα πρόγραμμα ειδικά για τους στόχους σου

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI FITPRO


ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Χαμηλή κωπηλατική με μπάρα – ανοιχτή λαβή

Χαμηλή κωπηλατική με ανοιχτή λαβή

Βυθίσεις για στήθος

Βυθίσεις για στήθος

Σκυφτή κωπηλατική στο όργανο

Σκυφτή κωπηλατική στο όργανο (T-bar)

Πιέσεις Άρνολντ

Πιέσεις Άρνολντ

Βυθίσεις τρικεφάλων στο δίζυγο

Βυθίσεις τρικεφάλων στο δίζυγο

Ανάποδη κωπηλατική

Ανάποδη κωπηλατική

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.