ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΤΗΘΟΣ

Όλες οι ασκήσεις για στήθος για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Crossover στην τροχαλία

Crossover στην τροχαλία

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Θωρακικός
Δευτερεύουσα: Δελτοειδής (πρόσθια μοίρα)
Εξοπλισμός: Τροχαλία
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Σταθείτε αναμεσα από 2 τροχαλίες στις οποίες έχετε προσαρτήσει δύο μονές λαβές στις πιο ψηλές θέσεις.
  • Κρατήστε τις λαβές με τα χέρια σε πλήρη έκταση και γείρετε ελαφρώς προς τα μπροστά. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Εισπνεύστε και φέρτε τα χέρια μπροστά σας χωρίς να κάμπτετε τους αγκώνες.
  • Συνεχίστε μέχρι τα χέρια να έρθουν σταυρωτά ακριβώς μπροστά σας.
  • Σφίξτε τους θωρακικούς μύες κάνοντας μια μικρή παύση και επιστρέψτε στην αρχική σας θέση.
  • Επαναλάβετε.

Μην κλειδώνετε πλήρως τους αγκώνες. Για ευκολία στην κίνηση έχετε τους αγκώνες σας σε μια μικρή κλίση. Φανταστείτε πως αγκαλιάζετε ένα μεγάλο δέντρο!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Πιέσεις πάγκου με αλτήρες

Πιέσεις πάγκου με αλτήρες

Εκτάσεις στήθους με αλτήρες στον επικλινή

Εκτάσεις στήθους με αλτήρες στον επικλινή

Πιέσεις επικλινή πάγκου με αλτήρες

Πιέσεις επικλινή πάγκου με αλτήρες


 

Tags: ,,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα