ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΩΜΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για δελτοειδείς για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

cb-front-shoulder-raise

Εμπρόσθιες άρσεις ώμων στην τροχαλία

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Δελτοειδής
Δευτερεύουσα: Θωρακικός (άνω μοίρα), πρόσθιος περοναίος
Εξοπλισμός: Τροχαλία
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Προσαρτήστε τα εξαρτήματα της μονής λαβής στην τροχαλία και σταθείτε στη μέση του οργάνου
  • Κρατήστε τις λαβές με τις παλάμες στραμμένες προς τα μέσα και τα χέρια σε πλήρη έκταση. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Σηκώστε προς τα μπροστά και άνω, χωρίς να κάμπτετε τους αγκώνες. Οι παλάμες θα πρέπει να είναι πάντα στραμμένες προς τα κάτω.
  • Συνεχίστε την άρση μέχρι τα χέρια σας να είναι λίγο παραπάνω από παράλληλα με το πάτωμα.
  • Παύση για 1′ δευτ.
  • Εκπνεύστε και χαμηλώστε αργά τις λαβές στην αρχική τους θέση.
  • Επαναλάβετε με το άλλο χέρι.

Αυτή η άσκηση μπορεί να εκτελεστεί χρησιμοποιώντας και τα δύο χέρια με μια μπάρα αντί για αλτήρες, ωστόσο η δυσκολία αυξάνεται κατά πολύ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Στρατιωτικές πιέσεις – καθιστές

Στρατιωτικές πιέσεις – καθιστές

Πλευρικές οπίσθιες εκτάσεις με αλτήρες

Πλευρικές οπίσθιες εκτάσεις με αλτήρες

Εμπρόσθιες άρσεις για ώμους με δίσκο

Εμπρόσθιες άρσεις για ώμους με δίσκο


 

Tags: ,,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα