Κάμψεις αυτοσυγκέντρωσης

Κάμψεις αυτοσυγκέντρωσης

Είδος άσκησης: Απομόνωσης, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Δικέφαλος βραχιόνιος
Εξοπλισμός: Αλτήρες
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Κάθισε σε έναν πάγκο με τα πόδια ανοιχτά και έναν αλτήρα ανάμεσα.
  • Με το ένα χέρι σήκωσε τον αλτήρα από το πάτωμα
  • Τοποθετήστε τον αγκώνα πάνω στο μηρό σου
  • Κράτησε το χέρι σε πλήρη έκταση προς τα κάτω, χωρίς ο αλτήρας να ακουμπά το πάτωμα. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης
  • Κάμψε το βαράκι προς τα εμπρός και επάνω με μια ομαλή τοξωτή κίνηση και σφίξε τον δικέφαλο εκπνέοντας
  • Συνέχισε προς τα πάνω μέχρι ο αλτήρας να βρίσκεται στο ύψος του ώμου. Σφίξε το δικέφαλο μετρώντας 1 δευτ.
  • Επέστρεψε το βαράκι στην αρχική θέση και εισέπνευσε. Μην κουνάς το βαράκι προς τα κάτω.
  • Επανάλαβε για όσες επαναλήψεις θέλεις και έπειτα αλλάξε χέρι.

Οι κάμψεις αυτοσυγκέντρωσης είναι μια πολύ καλή άσκηση για την λεγόμενη “κορυφή” του δικέφαλου. Κατά τη διάρκεια αυτής της άσκησης, μόνο οι πήχεις σου θα πρέπει να κινούνται αυστηρά.


Προπόνηση στο σπίτι - Fitpro

Προγράμματα ασκήσεων με ξεκάθαρες οδηγίες

Δες τι είναι να κάνεις και κάντο σωστά

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI FITPRO

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.