Άρσεις ώμων με κάθετη έλξη με αλτήρες

Άρσεις ώμων με κάθετη έλξη με αλτήρες

Είδος άσκησης: Σύνθετη, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδαΔελτοειδής (πρόσθια μοίρα)
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, αλτήρες
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Στάσου με την πλάτη ίσια, κρατώντας δυο αλτήρες μπροστά στα πόδια σου
  • Κράτα τα χέρια τεντωμένα με μια ελαφρά κάμψη στους αγκώνες. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης
  • Εξέπνευσε και χρησιμοποιώντας τους μυς των ώμων ανύψωσε καθέτως τα βάρη
  • Καθώς το κάνεις αυτό, προεκτείνε τους αγκώνες ψηλά και στο πλάι.
  • Κράτα τους αλτήρες κοντά στο σώμα σου και ανύψωσέ τους μέχρι να βρεθούν ακριβώς κάτω από το πηγούνι σου
  • Επιστροφή στην αρχική θέση με μια ενιαία ομαλή κίνηση. Εισέπνευσε καθώς το κάνεις αυτό
  • Επανάλαβε

Η άσκηση δεν ενδείκνυται για όσους υποφέρουν από το σύνηθες πιάσιμο στον υπακάνθιο λόγω καθιστικής ζωής.


Προπόνηση στο σπίτι - Fitpro

Προγράμματα ασκήσεων με ξεκάθαρες οδηγίες

Δες τι είναι να κάνεις και κάντο σωστά

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI FITPRO

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.