ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΗΧΕΙΣ

Όλες οι ασκήσεις για αντιβραχίονες με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Κάμψεις καρπών με μπάρα

Κάμψεις καρπών με μπάρα

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Καμπτήρες του καρπού (ωλένιος/κερκιδικός)
Δευτερεύουσα: –
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα, πάγκος
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Καθίστε σε έναν πάγκο κρατώντας μια μπάρα χρησιμοποιώντας ύπτια λαβή και τα χέρια στο άνοιγμα των ώμων.
  • Τοποθετήστε τα πόδια σας στο πάτωμα, σε μια απόσταση που να είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από το άνοιγμα των ώμων.
  • Κλίνετε προς τα εμπρός και τοποθετήστε το πίσω μέρος των πήχεων στα γόνατά σας. Οι καρποί λίγο πιο έξω από τα γόνατα ώστε να επιτραπεί ή κίνηση. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Χαμηλώστε την μπάρα κάτω από τα γόνατά σας (όσο το δυνατόν περισσότερο) κάμπτωντας μόνο τους καρπούς σας. Έχετε τους πήχεις σας κολλημένους στους μηρούς σας. Κρατήστε για 1».
  • Σηκώστε την μπάρα συνεχίζοντας προς τα πάνω πέρα από την αρχική θέση (στο μέτρο του δυνατού), χρησιμοποιώντας μόνο τους καρπούς σας. Κρατήστε για 1» πιέζοντας τους μυς του αντιβραχίονα.
  • Επαναλάβετε ολόκληρη την κίνηση για τον επιθυμητό αριθμό των επαναλήψεων.

Αυτή η άσκηση μπορεί να πραγματοποιηθεί χρησιμοποιώντας αλτήρες εναλλάξ ή για μια πιο φυσική κίνηση μπορείτε να επιλέξετε μια στραβόμπαρα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Σφυροειδείς κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες χιαστί

Σφυροειδείς κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες χιαστί

Ανάποδες κάμψεις καρπών με αλτήρα

Ανάποδες κάμψεις καρπών με αλτήρα

Κάμψεις καρπών με μπάρα

Κάμψεις καρπών με μπάρα


 

Tags: ,,,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα