ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΩΜΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για δελτοειδείς για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

bb-seated-military-press

Στρατιωτικές πιέσεις – καθιστές

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Δελτοειδής
Δευτερεύουσα: Πρόσθιος οδοντωτός, τρικέφαλος
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Ορίστε μια μπάρα στους ορθοστάτες, έτσι ώστε να είναι στο ίδιο ύψος με το κεφάλι σας, όταν βρίσκεστε καθισμένοι
  • Κρατώντας ίσια την πλάτη σας, σηκώστε την μπάρα με τα χέρια σας μεγαλύτερα από το άνοιγμα των ώμων.
  • Φέρτε την μπάρα πίσω από το κεφάλι στο ύψος των αφτιών. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Εκπνέοντας, σηκώστε την μπάρα πιέζοντας προς τα πάνω και κλειδώνοντας τα χέρια σας.
  • Κρατήστε για 1 δευτ και κατεβάστε την μπάρα στην αρχική θέση εισπνέοντας.
  • Επαναλάβατε.

Για να ελαφρύνετε την πίεση στο στροφικό πέταλο του ώμου σας, ζητήστε την βοήθεια ενός γυμναστή να σας ξεκλειδώσει την μπάρα από τον ορθοστάτη. Αυτή η άσκηση μπορεί να πραγματοποιηθεί και σε όρθια στάση. Ωστόσο, για τους ανθρώπους που υποφέρουν από τη μέση τους, είναι καλύτερο να εκτελέσουν την καθιστή έκδοση της άσκησης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Πλάγιες εκτάσεις με το ένα χέρι στην τροχαλία

Πλάγιες εκτάσεις με το ένα χέρι στην τροχαλία

Όρθιες έλξεις ώμων στην τροχαλία με σχοινί

Όρθιες έλξεις ώμων στην τροχαλία με σχοινί

Ανάποδα flies

Ανάποδα flies


 

Tags: ,,,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα