ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΛΑΤΗ

Όλες οι ασκήσεις για πλάτη για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Υπερεκτάσεις ραχιαίων

Υπερεκτάσεις ραχιαίων

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Πλατύς ραχιαίος (κάτω μοίρα)
Δευτερεύουσα: Μείζον γλουτιαίος, δικέφαλος μηριαίος
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Τοποθετηθείτε στο όργανο των ραχιαίων σιγουρεύοντας ότι τα πόδια σας είναι καλά στερεωμένα στη βάση.
  • Το επάνω μέρος των μηρών σας θα πρέπει να ακουμπάει το μαξιλάρι και τα χέρια σας σταυρωτά στο στήθος.
  • Σιγουρευτείτε ότι το σώμα σας βρίσκεται σε ευθεία γραμμή. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Εκπνεύστε και χαμηλώστε τον κορμό σας χωρίς να κάμπτετε τη σπονδυλική σας στήλη.
  • Συνεχίστε μέχρι ο κορμός να έρθει σε ορθή γωνία με τα πόδια σας. Παύση για 1 δευτ.
  • Εισπνεύστε και σηκώστε το κορμό στην αρχική του θέση.
  • Επαναλάβετε.

Προσπαθήστε να μη λυγίσετε την σπονδυλική σας στήλη και μη ταλαντεύετε τον κορμό κατά την ανύψωση. Οι γοφοί θα πρέπει να προεξέχουν από το μαξιλάρι για να μην εμποδιστεί η κίνηση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Ξαπλωτή κωπηλατική με μπάρα στον επικλινή

Ξαπλωτή κωπηλατική με μπάρα στον επικλινή

Έλξεις στο μονόζυγο

Έλξεις στο μονόζυγο

Σκυφτή κωπηλατική με κλειστή λαβή

Σκυφτή κωπηλατική με κλειστή λαβή


 

Tags: ,,,

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα