ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΡΑΧΙΟΝΕΣ

Ασκήσεις για δικέφαλους και τρικέφαλους μύες με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Καθιστές εκτάσεις τρικεφάλων με το ένα χέρι

Καθιστές εκτάσεις τρικεφάλων με το ένα χέρι

Είδος άσκησης: Απομόνωσης, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Τρικέφαλος
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, αλτήρες
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Κάθισε σε έναν πάγκο έχοντας έναν αλτήρα στο ένα χέρι σε πρηνή λαβή
  • Προέκτεινε πλήρως το χέρι πάνω από το κεφάλι και κράτα ισορροπία με το άλλο στη μέση.
  • Χαμηλώσε το βαράκι πίσω διαγωνίως στο κεφάλι μέχρι το χέρι να έχει πλήρως καμφθεί. Αυτή είναι η αρχική θέση.
  • Εισέπνευστε και υψώσε τον αλτήρα επάνω από το κεφάλι μέχρι το χέρι να έρθει σε πλήρη έκταση.
  • Εξέπνεύσε και χαμηλώσε αργά στην αρχική θέση.
  • Επαναλάβε με το άλλο χέρι.

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.