fbpx

Άρσεις θανάτου – Deadlift

Άρσεις θανάτου - Deadlift
Προπονήσου στο σπίτι ή το γυμναστήριο με δεκάδες δωρεάν προγράμματα γυμναστικής για κάθε στόχο

Είδος άσκησης: Σύνθετη, δυναμική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Πλατύς ραχιαίος, Μείζων γλουτιαίος
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Δύσκολο

  • Κάτσε σε στάση οκλαδόν κρατώντας μια μπάρα κοντά στα πόδια, με τα χέρια σε άνοιγμα λίγο μεγαλύτερο από αυτό των ώμων.
  • Τα πέλματα στο άνοιγμα των ώμων, οι κνήμες ίσα που να αγγίζουν την μπάρα, η ράχη ευθεία, το στήθος προς τα έξω και τα χέρια σε πλήρη έκταση. Αυτή είναι η αρχική θέση.
  • Κοίτα ευθεία μπροστά, εισέπνευσε και ανασήκωσε το σώμα προς τα πάνω, κρατώντας το στήθος προς τα έξω.
  • Συνέχισε μέχρι το σώμα να ανορθωθεί πλήρως και τα χέρια να έχουν έρθει σε πλήρη έκταση. Μη ξεχνάς να κρατάς το στήθος προς τα έξω.
  • Παύση για 1 δευτ. Εξέπνευσε και χαμήλωσε ξανά το σώμα στην αρχική του θέση.
  • Επανάλαβε.

Μην καμπουριάζεις κατά την αρχική θέση. Να διατηρείς πάντα μια φυσική καμπύλη στην πλάτη σου.

Οι άρσεις θανάτου αποτελούν μια από τις 5 θεμελιώδεις ασκήσεις στο bodybuilding. Συγκαταλέγονται στις λεγόμενες “Big Five” και κάθε προχωρημένος ασκούμενος οφείλει να τις εκτελεί με άρτια τεχνική. Σε αυτό το άρθρο αναλύουμε εκτενέστερα αυτή την πολύ σημαντική κίνηση.


Η προπόνησή σου στο επόμενο επίπεδο

Ξεκίνα να γυμνάζεσαι σωστά με ένα πρόγραμμα ειδικά για τους στόχους σου

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI FITPRO


ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Πιέσεις επικλινή πάγκου με μπάρα

Πιέσεις επικλινή πάγκου με μπάρα

Εκτάσεις τρικεφάλου στην τροχαλία με το ένα χέρι

Εκτάσεις τρικεφάλου στην τροχαλία με το ένα χέρι

Οπισθολαίμιες έλξεις στην τροχαλία

Οπισθολαίμιες έλξεις στην τροχαλία

Εμπρόσθιες άρσεις για ώμους με αλτήρες

Εμπρόσθιες άρσεις για ώμους με αλτήρες

Pullovers με μπάρα

Pullovers με μπάρα

Πιέσεις πάγκου με αλτήρες

Πιέσεις πάγκου με αλτήρες

follow ensomati
Προπονήσου στο σπίτι ή το γυμναστήριο με δεκάδες δωρεάν προγράμματα γυμναστικής για κάθε στόχο
Το δικό σου πρόγραμμα γυμναστικής και προπονητικό ημερολόγιο σε λίγα κλικ
Ensomati Mealpro
Ensomati Mealpro
μάθε πως να χτίσεις μύες

Μάθε πως να χτίσεις μύες

Απλά και αποτελεσματικά

μάθε πως να χτίσεις μύες

Μάθε πως να χτίσεις μύες

Απλά και αποτελεσματικά

follow ensomati @ instagram
Όλα τα εργαλεία που χρειάζεσαι για να χτίσεις το σώμα που θες

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2021 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.