ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΛΑΤΗ

Όλες οι ασκήσεις για πλάτη για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Έλξεις στο μονόζυγο

Έλξεις στο μονόζυγο

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Πλατύς ραχιαίος
Δευτερεύουσα: Δελτοειδής (οπίσθια μοίρα), υποκάνθιος, στρογγυλός, τραπεζοειδής (κάτω μοίρα), δικέφαλος
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Τοποθετήστε τα χέρια σας σε ένα μονόζυγο σε πλήρη έκταση και σε άνοιγμα μεγαλύτερο από αυτό των ώμων
  • Σηκώστε τα πόδια από το πάτωμα σταυρώνοντάς τα. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Εισπνεύστε και ανυψώστε το σώμα σας με μια εκρηκτική αλλά σταθερή κίνηση χωρίς να χάνετε τη φόρμα σας.
  • Συνεχίστε μέχρι το στήθος να ακουμπήσει την μπάρα. Παύση για 1 δευτ.
  • Κατεβείτε με μια αργή και ελεγχόμενη κίνηση μέχρι την θέση εκκίνησης.
  • Επαναλάβετε.

Προσπαθείστε να μην ταλαντεύετε το σώμα κατά την ανύψωση. Για να το πετύχετε αυτό σφίξτε την κοιλιά σας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Άρσεις θανάτου με αλτήρες

Άρσεις θανάτου με αλτήρες

Σκυφτή κωπηλατική στο όργανο (T-bar)

Σκυφτή κωπηλατική στο όργανο (T-bar)

Ανάποδη κωπηλατική

Ανάποδη κωπηλατική


 

Tags: ,,,

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα