ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΩΜΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για δελτοειδείς για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

bb-upright-row

Άρσεις ώμων με κάθετη έλξη

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδαΔελτοειδής
Δευτερεύουσα: Τραπεζοειδής, υποκάνθιος
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Σταθείτε με την πλάτη σας ίσια, κρατώντας μια μπάρα με λαβή ελαφρώς στενότερη από το πλάτος των ώμων.
  • Κρατήστε τα χέρια τεντωμένα με μια ελαφρά κάμψη στους αγκώνες. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Εκπνεύστε και χρησιμοποιώντας τους μυς των ώμων σας ανυψώστε την μπάρα.
  • Καθώς το κάνετε αυτό, εκτείνετε τους αγκώνες σας ψηλά και στο πλάι.
  • Κρατήστε την μπάρα κοντά στο σώμα σας.
  • Σηκώστε την μπάρα μέχρι να βρεθεί ακριβώς κάτω από το πηγούνι σας.
  • Επιστροφή στην αρχική θέση με μια ενιαία ομαλή κίνηση. Εισπνεύστε καθώς το κάνετε αυτό.
  • Επαναλάβετε.

Αυτή η άσκηση μπορεί να εκτελεστεί χρησιμοποιώντας μια ευθεία μπάρα προσαρτημένη σε μία χαμηλή τροχαλία. Η άσκηση δεν ενδείκνυται για όσους υποφέρουν από το σύνηθες πιάσιμο στον υπακάνθιο λόγω καθιστικής ζωής. Λόγω του υπερβολικού στρες που επιφέρει η κίνηση στους καμπτήρες του καρπού, συνιστάται η χρήση στραβόμπαρας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Εμπρόσθιες άρσεις ώμων με μπάρα

Εμπρόσθιες άρσεις ώμων με μπάρα

Όρθιες έλξεις ώμων στην τροχαλία με σχοινί

Όρθιες έλξεις ώμων στην τροχαλία με σχοινί

Εμπρόσθιες άρσεις για ώμους με αλτήρες

Εμπρόσθιες άρσεις για ώμους με αλτήρες


 

Tags: ,,,,,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα