ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΩΜΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για δελτοειδείς για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

bb-upright-row

Άρσεις ώμων με κάθετη έλξη

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδαΔελτοειδής
Δευτερεύουσα: Τραπεζοειδής, υποκάνθιος
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Σταθείτε με την πλάτη σας ίσια, κρατώντας μια μπάρα με λαβή ελαφρώς στενότερη από το πλάτος των ώμων.
  • Κρατήστε τα χέρια τεντωμένα με μια ελαφρά κάμψη στους αγκώνες. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Εκπνεύστε και χρησιμοποιώντας τους μυς των ώμων σας ανυψώστε την μπάρα.
  • Καθώς το κάνετε αυτό, εκτείνετε τους αγκώνες σας ψηλά και στο πλάι.
  • Κρατήστε την μπάρα κοντά στο σώμα σας.
  • Σηκώστε την μπάρα μέχρι να βρεθεί ακριβώς κάτω από το πηγούνι σας.
  • Επιστροφή στην αρχική θέση με μια ενιαία ομαλή κίνηση. Εισπνεύστε καθώς το κάνετε αυτό.
  • Επαναλάβετε.

Αυτή η άσκηση μπορεί να εκτελεστεί χρησιμοποιώντας μια ευθεία μπάρα προσαρτημένη σε μία χαμηλή τροχαλία. Η άσκηση δεν ενδείκνυται για όσους υποφέρουν από το σύνηθες πιάσιμο στον υπακάνθιο λόγω καθιστικής ζωής. Λόγω του υπερβολικού στρες που επιφέρει η κίνηση στους καμπτήρες του καρπού, συνιστάται η χρήση στραβόμπαρας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Πλευρικές εκτάσεις για ώμους με αλτήρες

Πλευρικές εκτάσεις για ώμους με αλτήρες

Πιέσεις ώμων με αλτήρες – καθιστές

Πιέσεις ώμων με αλτήρες – καθιστές

Εμπρόσθιες άρσεις ώμων με μπάρα

Εμπρόσθιες άρσεις ώμων με μπάρα


 

Tags: ,,,,,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα