ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΩΜΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για δελτοειδείς για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Πλάγιες εκτάσεις με το ένα χέρι στην τροχαλία

Πλευρικές εκτάσεις με το ένα χέρι στην τροχαλία

Είδος άσκησης: Απομόνωσης, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Δελτοειδής
Εξοπλισμός: Τροχαλία
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Προσάρτησε το εξάρτημα της μονής λαβής στην τροχαλία και στάσου πλαγίως στο όργανο
  • Το χέρι που θα κρατάει τη λαβή θα βρίσκεται αντίθετα στις πλάκες και το καλώδιο θα πρέπει να περνάει από μπροστά σου
  • Κράτα τους αγκώνες κοντά στα πλευρά σου και την παλάμη σε ουδέτερη θέση. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης
  • Σήκωσε τη λαβή προς το πλάι και άνω παράλληλα με τον κορμό μέχρι να φτάσει λίγο πιο πάνω από το ύψος των ώμων
  • Κράτα για 1 δευτ. ενώ πιέζεις τους μύες των ώμων
  • Επέστρεψε στην αρχική θέση με μια ομαλή ελεγχόμενη κίνηση
  • Επανάλαβε με το άλλο χέρι

Η μέση θα πρέπει να είναι ίσια καθ’ όλη την κίνηση και θα πρέπει να σφίγγεις την κοιλιά.


Η προπόνησή σου στο επόμενο επίπεδο

Ξεκίνα να γυμνάζεσαι σωστά με ένα πρόγραμμα ειδικά για τους στόχους σου

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI FITPRO

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.