Πιέσεις στήθους στο μηχάνημα

Πιέσεις στήθους στο μηχάνημα

Είδος άσκησης: Απομόνωσης, Πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Θωρακικός
Εξοπλισμός: Μηχάνημα
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Κάθισε στο κάθισμα του οργάνου με το άνω στήθος ακριβώς πάνω από τις οριζόντιες λαβές
  • Σπρώξε το μοχλό ποδιών έως ότου μπορέσεις να πιάσεις τις λαβές
  • Πιάσε τις λαβές και σήκωσε τους αγκώνες τόσο ώστε να βρίσκονται κάτω από το ύψος των ώμων
  • Απελευθέρωσε το μοχλό και πίεσε τις λαβές προς τα έξω έως ότου τα χέρια να έρθουν σε πλήρη έκταση
  • Επέστρεψε το βάρος μέχρι να νιώσεις ένα ελαφρύ τέντωμα στα πλαϊνά του στήθους

Προσπάθησε όταν πιέζεις να σφίγγεις τους θωρακικούς. Όταν επιστρέφεις προς τα πίσω κάνε το αργά και ελεγχόμενα


Χτίσε μυς. Χάσε βάρος. Go Fitpro.

Διάλεξε το πρόγραμμα που σου ταιριάζει και ξεκίνα τώρα

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI FITPRO


ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Εμπρόσθιες άρσεις για ώμους με αλτήρες

Εμπρόσθιες άρσεις για ώμους με αλτήρες

Πρηνείς κάμψεις δικεφάλων στον επικλινή

Πρηνείς κάμψεις δικεφάλων στον επικλινή

Πιέσεις τρικεφάλων στην τροχαλία

Πιέσεις τρικεφάλων στην τροχαλία

Pullovers με αλτήρα

Pullovers με αλτήρα

Υποβοηθούμενες έλξεις στο μονόζυγο με ανάποδη λαβή

Υποβοηθούμενες έλξεις στο μονόζυγο με ανάποδη λαβή

Προσαγωγή τροχαλίας σε επικλινή πάγκο

Προσαγωγή τροχαλίας σε επικλινή πάγκο

Όλα τα εργαλεία που χρειάζεσαι για να χτίσεις το σώμα που θες

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2021 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.