Όρθιες εκτάσεις τρικεφάλων με μπάρα

Όρθιες εκτάσεις τρικεφάλων με μπάρα

Είδος άσκησης: Απομόνωσης, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Τρικέφαλος
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Δύσκολο

  • Στάσου όρθιος με τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων και κράτα μια μπάρα μπροστά σου με πρηνή λαβή
  • Τα χέρια θα πρέπει να είναι πιο κοντά από το άνοιγμα των ώμων
  • Φέρε την μπάρα πάνω από το κεφάλι με τα χέρια σε πλήρη έκταση Αυτή είναι η αρχική θέση
  • Εισέπνευσε και χαμήλωσε την μπάρα πίσω από το κεφάλι μέχρι οι πήχεις να ακουμπήσουν τους δικέφαλους σου
  • Παύση για 1 δευτ. Επέστρέψε στην αρχική θέση.
  • Επαναλάβε

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.