ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΡΑΧΙΟΝΕΣ

Ασκήσεις για δικέφαλους και τρικέφαλους μύες με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Εκτάσεις τρικεφάλων με αλτήρα

Εκτάσεις τρικεφάλων με αλτήρα

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Τρικέφαλος
Δευτερεύουσα: –
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, αλτήρες
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Καθίστε σε ένα πάγκο με στήριξη στην πλάτη.
  • Κρατήστε ένα βαράκι στο άκρο της λαβής και με τα δύο χέρια. Οι παλάμες σας θα πρέπει να βλέπουν προς τα μέσα.
  • Κρατήστε τον αλτήρα πίσω από το κεφάλι σας με τα χέρια σε πλήρη έκταση. Αυτή είναι η αρχική θέση.
  • Τα μπράτσα σας θα πρέπει να βρίσκονται κοντά στο κεφάλι σας (οι δικέφαλοι να ακουμπάνε τους κροτάφους σας).
  • Κινώντας μόνο τους πήχεις σας, χαμηλώστε τον αλτήρα πίσω από το κεφάλι μέχρι οι πήχεις σας να ακουμπήσουν τους δικέφαλους. Κρατήστε για 1 δευτ.
  • Επιστρέψτε στην αρχική θέση χρησιμοποιώντας τους τρικεφάλους για να επεκτείνετε τα χέρια σας και να σηκώστε το βαράκι. Εκπνεύστε καθώς το κάνετε αυτό.
  • Επαναλάβετε.

Αυτή η άσκηση μπορεί να πραγματοποιηθεί και σε όρθια στάση. Ωστόσο επιφέρει μεγαλύτερο στρες στη μέση. Μπορείτε επίσης να εκτελέσετε αυτή την άσκηση, χρησιμοποιώντας μια μπάρα ή στραβόμπαρα με στενή λαβή πίσω από το κεφάλι σας, με τις παλάμες στραμμένες προς τα εμπρός.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες – όρθια στάση

Κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες – όρθια στάση

Πρηνείς κάμψεις δικεφάλων στον επικλινή

Πρηνείς κάμψεις δικεφάλων στον επικλινή

Ξαπλωτές εκτάσεις τρικεφάλων με το ένα χέρι

Ξαπλωτές εκτάσεις τρικεφάλων με το ένα χέρι


 

Tags: , , , ,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα