Ανάποδη κωπηλατική

Ανάποδη κωπηλατική

Είδος άσκησης: Σύνθετη, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Πλατύς ραχιαίος, υπακάνθιος, στρογγυλός, θωρακικός
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Τοποθέτησε μια μπάρα στον ορθοστάτη στο ύψος των μηρών σου
  • Με το σώμα σε ευθεία γραμμή και τα χέρια σε πλήρη έκταση, τοποθετήσου κάτω από την μπάρα
  • Τα χέρια σου κάθετα με το σώμα και σε άνοιγμα λίγο μεγαλύτερο από αυτό των ώμων. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης
  • Τράβηξε το σώμα σου προς τα πάνω χωρίς να χάνει την ευθεία του στάση
  • Συνέχισε μέχρι το στήθος σου να βρεθεί 10-20 εκατοστά κάτω από την μπάρα. Παύση για 1 δευτ. και εκπνοή
  • Κατέβασε το σώμα στην αρχική του θέση.
  • Επανάλαβε

Γυμναστική στο σπίτι Fitpro

Πάρε τη γυμναστική στα σοβαρά

Κατέβασε ένα πρόγραμμα ειδικά σχεδιασμένο για τους δικούς σου στόχους. Δες τι είναι να κάνεις και κάντο σωστά!

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI FITPRO


ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Σκυφτή κωπηλατική με κλειστή λαβή

Σκυφτή κωπηλατική με κλειστή λαβή

Υπερεκτάσεις ραχιαίων

Υπερεκτάσεις ραχιαίων

Σφυροειδείς πιέσεις στήθους σε οριζόντιο πάγκο

Σφυροειδείς πιέσεις στήθους σε οριζόντιο πάγκο

Πιέσεις πάγκου με μπάρα

Πιέσεις πάγκου με μπάρα

Βυθίσεις τρικεφάλων στον πάγκο

Βυθίσεις τρικεφάλων στον πάγκο

Στρατιωτικές πιέσεις

Στρατιωτικές πιέσεις

Ensomati Mealpro
Ensomati Mealpro

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

μάθε πως να χτίσεις μύες

Μάθε πως να χτίσεις μύες

Απλά και αποτελεσματικά

μάθε πως να χτίσεις μύες

Μάθε πως να χτίσεις μύες

Απλά και αποτελεσματικά

follow ensomati
follow ensomati @ instagram
Όλα τα εργαλεία που χρειάζεσαι για να χτίσεις το σώμα που θες

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2021 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.