ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΤΗΘΟΣ

Όλες οι ασκήσεις για στήθος για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Πιέσεις κατακλινή πάγκου με μπάρα

Πιέσεις κατακλινή πάγκου με μπάρα

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Θωρακικός
Δευτερεύουσα: Τρικέφαλος, Δελτοειδής (πρόσθια μοίρα)
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Ξαπλώστε σε έναν κατακλινή πάγκο στις -30 μοίρες, σιγουρεύοντας ότι τα πόδια σας είναι σταθεροποιημένα καλά.
  • Πιάστε την μπάρα με άνοιγμα μεγαλύτερο από τους ώμους και ανασηκώστε την από τους ορθοστάτες.
  • Φέρτε την μπάρα πάνω από το στήθος σας με τα χέρια σε πλήρη έκταση. Αυτή είναι η αρχική θέση.
  • Εισπνεύστε και κατεβάστε την μπάρα προς το άνω μέρος του στήθους σας.
  • Συνεχίστε μέχρι η μπάρα να έχει βρεθεί λίγο πιο πάνω από το στήθος σας.
  • Παύση για 1 δευτ. και με μια εκρηκτική κίνηση φέρτε την μπάρα πάλι στην αρχική της θέση.
  • Επαναλάβετε.

Έχετε την σπονδυλική στήλη σε φυσική καμπύλη. Κλειδώστε τους ώμους και προσπαθήστε να σηκώσετε με τους μύες του θώρακα. Αν διατίθεται από το γυμναστήριο σας, βρείτε έναν πάγκο κοιλιακών ώστε να μπορείτε να κλειδώσετε τους αστραγάλους στα ειδικά μαξιλαράκια.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Crossover στην τροχαλία από χαμηλή θέση

Crossover στην τροχαλία από χαμηλή θέση

Push-ups

Push-ups

Κατακλινή push-ups

Κατακλινή push-ups


 

Tags: ,,,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα