Πιέσεις κατακλινή πάγκου με μπάρα

Πιέσεις κατακλινή πάγκου με μπάρα

Είδος άσκησης: Σύνθετη, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Θωρακικός
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Ξάπλωσε σε έναν κατακλινή πάγκο στις -30 μοίρες, σιγουρεύοντας ότι τα πόδια είναι σταθεροποιημένα καλά.
  • Πιάσε την μπάρα με άνοιγμα μεγαλύτερο από τους ώμους και ανασήκωσε την από τους ορθοστάτες
  • Φέρε την μπάρα πάνω από το στήθος με τα χέρια σε πλήρη έκταση. Αυτή είναι η αρχική θέση
  • Εισέπνευσε και κατέβασε την μπάρα προς το άνω μέρος του στήθους
  • Συνέχισε μέχρι η μπάρα να έχει βρεθεί λίγο πιο πάνω από το στήθος
  • Παύση για 1 δευτ. και με μια εκρηκτική κίνηση φέρε την μπάρα πάλι στην αρχική της θέση
  • Επανάλαβε

Έχε την σπονδυλική στήλη σε φυσική καμπύλη. Κλείδωσε τους ώμους πίσω και προσπάθησε να σηκώσεις με τους μύες του θώρακα. Αν διατίθεται από το γυμναστήριο, βρες έναν πάγκο κοιλιακών ώστε να μπορείς να κλειδώσεις τους αστραγάλους στα ειδικά μαξιλαράκια.


Η προπόνησή σου στο επόμενο επίπεδο

Ξεκίνα να γυμνάζεσαι σωστά με ένα πρόγραμμα ειδικά για τους στόχους σου

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI FITPRO


ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Ανάποδη κωπηλατική

Ανάποδη κωπηλατική

Εκτάσεις τρικεφάλων με μπάρα στον πάγκο

Εκτάσεις τρικεφάλων με μπάρα στον πάγκο (γαλλικές πιέσεις)

Σφυροειδείς κάμψεις δικεφάλων στον επικλινή

Σφυροειδείς κάμψεις δικεφάλων στον επικλινή

Πιέσεις ώμων στο μηχάνημα

Πιέσεις ώμων στο μηχάνημα

Ξαπλωτή κωπηλατική με μπάρα στον επικλινή

Ξαπλωτή κωπηλατική με μπάρα στον επικλινή

Σκυφτή κωπηλατική για δελτοειδείς

Σκυφτή κωπηλατική για δελτοειδείς

follow ensomati
follow ensomati @ instagram
Όλα τα εργαλεία που χρειάζεσαι για να χτίσεις το σώμα που θες

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2021 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.