Εκτάσεις στήθους στο Pec Deck

Εκτάσεις στήθους στο Pec Deck

Είδος άσκησης: Απομόνωσης, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Θωρακικός
Εξοπλισμός: Μηχάνημα
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Κάθισε στο κάθισμα του οργάνου με την πλάτη ευθεία στο μαξιλάρι
  • Πιάσε τις λαβές και βεβαιώσου ότι τα χέρια σου είναι παράλληλα με το πάτωμα. Εάν δεν είναι παράλληλα, ρύθμισε ανάλογα το κάθισμα ή τις λαβές. Αυτή είναι η αρχική σου θέση
  • Εξέπνευσε και πίεσε αργά τις λαβές σφίγγοντας το στήθος ταυτόχρονα καθώς το κάνεις
  • Εισέπνευσε καθώς επιστρέφεις στην αρχική θέση με ελεγχόμενη κίνηση
  • Επανέλαβε

Υπάρχουν και άλλα όργανα pec deck με διαφορετική τοποθέτηση χεριών. Ένα δημοφιλές όργανο, είναι αυτό στην παραπάνω εικόνα, το οποίο διαθέτει μαξιλάρια για τα χέρια. Σε αυτό απλά τοποθετείς τους πήχεις στα μαξιλάρια, με τους αγκώνες σε ορθή γωνία και πιέζεις προς τα μέσα. Και οι δυο παραλλαγές pec deck είναι εξίσου καλές.


Χτίσε μυς. Χάσε βάρος. Go Fitpro.

Διάλεξε το πρόγραμμα που σου ταιριάζει και ξεκίνα τώρα

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI FITPRO

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.