ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΛΑΤΗ

Όλες οι ασκήσεις για πλάτη για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Σκυφτή κωπηλατική στο όργανο

Σκυφτή κωπηλατική στο όργανο (T-bar)

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Πλατύς ραχιαίος, υποκάνθιος, στρογγυλός, τραπεζοειδής (κάτω μοίρα)
Δευτερεύουσα: Θωρακικός, δελτοειδής (κάτω μοίρα), βραχιόνιος
Εξοπλισμός: Όργανο γυμναστικής
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Πιάστε τις λαβές με πρηνή λαβή και τα χέρια σε άνοιγμα λίγο μεγαλύτερο από αυτό των ώμων
  • Λυγίστε τα γόνατά σας και σκύψτε προς τα μπροστά.
  • Η μέση σας σε φυσική καμπύλη και το στήθος προς τα έξω. Η πλάτη σε γωνία 45 μοιρών και τα χέρια σε πλήρη έκταση. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Εισπνεύστε και έλξατε τις λαβές του οργάνου προς την κοιλιά σας. Παύση για 1 δευτ.
  • Εκπνεύστε και χαμηλώστε τις λαβές στην αρχική τους θέση.
  • Επαναλάβετε.

Προσοχή στη μέση! Αυτή η άσκηση θα πρέπει να αποφεύγεται από αρχάριους ή από όσους έχουν χρόνια προβλήματα με τη μέση τους. Προσπαθήστε να τραβήξετε με τους μυς της πλάτης, όχι με τα χέρια.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Έλξεις στην τροχαλία

Έλξεις στην τροχαλία

Σκυφτή κωπηλατική στην τροχαλία με το ένα χέρι

Σκυφτή κωπηλατική στην τροχαλία με το ένα χέρι

Έλξεις χιαστί στην τροχαλία

Έλξεις χιαστί στην τροχαλία


 

Tags: ,,,,,,,

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα