ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΡΑΧΙΟΝΕΣ

Ασκήσεις για δικέφαλους και τρικέφαλους μύες με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Εκτάσεις τρικεφάλων στην τροχαλία πάνω από το κεφάλι

Εκτάσεις τρικεφάλων στην τροχαλία πάνω από το κεφάλι

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Τρικέφαλος
Δευτερεύουσα: –
Εξοπλισμός: Τροχαλία
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Προσαρτήστε ένα σχοινί σε μια χαμηλή τροχαλία.
  • Πιάστε το σχοινί και με τα δύο χέρια με ουδέτερη λαβή. Γυρίστε το σώμα σας αντίθετα στην τροχαλία.
  • Εκτείνετε πλήρως τα χέρια σας, μέχρι να είναι ακριβώς πάνω από το κεφάλι σας.
  • Κρατήστε τους αγκώνες σας κοντά στο κεφάλι σας. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Κατεβάστε αργά το σχοινί πίσω από το κεφάλι, κρατώντας τα μπράτσα σας ακίνητα. Κρατήστε για 1 δευτ.
  • Επιστρέψτε στην αρχική θέση εκτείνοντας τα χέρια σας. Εκπνεύστε καθώς το κάνετε αυτό.
  • Επαναλάβετε.

Αυτή η άσκηση μπορεί να εκτελεστεί σε έναν απλό πάγκο. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε μια μπάρα αντί του σχοινιού.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Πιέσεις πάγκου με κλειστή λαβή

Πιέσεις πάγκου με κλειστή λαβή

Κάμψεις αυτοσυγκέντρωσης

Κάμψεις αυτοσυγκέντρωσης

Κάμψεις δικεφάλων στον επικλινή

Κάμψεις δικεφάλων στον επικλινή


 

Tags: ,,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα