Skip to main content

Κάμψεις δικεφάλων με μπάρα στο μαξιλάρι

Κάμψεις δικεφάλων με μπάρα στο μαξιλάρι

Είδος άσκησης: Απομόνωσης, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Δικέφαλος βραχιόνιος
Εξοπλισμός: Μπάρα, Larry Scott
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Πριν την άσκηση, σιγουρέψου ότι το Σκοτ είναι στο σωστό ύψος. Το κάθισμα δεν θα πρέπει να είναι πολύ χαμηλό ώστε να αναγκάζεσαι να σηκώνεις τους ώμους ούτε τόσο ψηλό ώστε να φεύγεις μπροστά κρατώντας την μπάρα.
  • Στήριξε τον τρικέφαλο στο μαξιλάρι στήριξης και πιάστε την μπάρα με ύπτια λαβή στο άνοιγμα των ώμων
  • Φέρε την μπάρα προς το μέρος σου με μια ομαλή τοξωτή κίνηση. Κράτησε για 1 δευτ. και σφίξε τους δικέφαλους στο τελείωμα
  • Χαμήλωσε το βάρος πίσω στην αρχική θέση με μια αργή και ελεγχόμενη κίνηση δίχως να κλειδώνεις πλήρως τους αγκώνες
  • Επανάλαβε

Καθώς τα χέρια κατεβαίνουν κάτω από τον παράλληλο θα έχεις την τάση να ρίξεις απότομα το βάρος. Μην το κάνεις αυτό, γιατί θα χάσεις την μισή κίνηση. Γι’ αυτό δεν θα πρέπει να κλειδώνεις τους αγκώνες σε πλήρη έκταση όταν κατεβάζεις.

Γι’ αυτή την άσκηση συνιστάται η χρήση στραβόμπαρας καθώς θέτει τους καρπούς σε μια πιο φυσική κλίση αποτρέποντας έτσι τυχόν τράβηγμα στον ωλένιο κερκιδικό.

Αν χρησιμοποιήσεις μια στενή λαβή (μικρότερη από το άνοιγμα των ώμων σου) θα στοχεύσεις περισσότερο την έξω μοίρα του δικεφάλου (το λεγόμενο στρογγύλεμα στα πλάγια). Αντιστοίχως, όσο πιο ευρεία λαβή χρησιμοποιήσεις τόσο πιο πολύ θα στοχεύσεις την εσωτερική μοίρα του δικέφαλου (τη λεγόμενη κορυφή του δικεφάλου).


ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Σφυροειδείς κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες

Σφυροειδείς κάμψεις δικεφάλων με αλτήρες

Σφυροειδείς πιέσεις ώμων με αλτήρες εναλλάξ

Σφυροειδείς πιέσεις ώμων με αλτήρες εναλλάξ

Πιέσεις ώμων με αλτήρες - καθιστές

Πιέσεις ώμων με αλτήρες – καθιστές

Πιέσεις Άρνολντ

Πιέσεις Άρνολντ

Βυθίσεις τρικεφάλων στον πάγκο

Βυθίσεις τρικεφάλων στον πάγκο

Πιέσεις κατακλινή πάγκου με μπάρα

Πιέσεις κατακλινή πάγκου με μπάρα