Ανάποδες κάμψεις δικεφάλων με μπάρα στο μαξιλάρι

Ανάποδες κάμψεις δικεφάλων με μπάρα στο μαξιλάρι

Είδος άσκησης: Aπομόνωσης, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Βραχιονοκερκιδικός
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα, Larry Scott
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Καθίστε στο Larry Scott και κρατήστε μια μπάρα με πρηνή λαβή (παλάμες προς τα κάτω) φέρνοντάς την στο ύψος των ώμων. Αυτή είναι η αρχική θέση.
  • Το πίσω μέρος των μπράτσων (τρικέφαλοι) σας θα πρέπει να εφάπτονται πλήρως στο μαξιλάρι.
  • Χρησιμοποιώντας μόνο τα μπράτσα σας για αυτή την κίνηση κατεβάστε αργά και ελεγχόμενα την μπάρα, εκπνέοντας ταυτόχρονα.
  • Συνεχίστε προς τα κάτω μέχρι τα χέρια να έχουν επεκταθεί χωρίς όμως να κλειδώσουν οι αγκώνες.
  • Κρατήστε για ένα δευτερόλεπτο καθώς σφίγγετε τους πήχεις σας.
  • Επιστρέψτε το βάρος στην αρχική θέση, εισπνέοντας καθώς το κάνετε.
  • Επαναλάβατε.

Μην κουνάτε τους γοφούς ή τα χέρια σας για να χρησιμοποιήσετε την ορμή για αυτή την άσκηση. Δεν θα πρέπει σε καμία φάση της κίνησης να σηκώσετε τα μπράτσα από το μαξιλάρι. Αυτή η άσκηση μπορεί να πραγματοποιηθεί με τη χρήση αλτήρων, ευθείας μπάρας, στραβόμπαρας καθώς και με με μπάρα συνδεδεμένη σε τροχαλία.


ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Έλξεις στο μονόζυγο

Έλξεις στο μονόζυγο

Βυθίσεις για στήθος

Βυθίσεις για στήθος

Χαμηλή κωπηλατική με μπάρα – ανοιχτή λαβή

Χαμηλή κωπηλατική με ανοιχτή λαβή

Λακτίσματα τρικέφαλων

Λακτίσματα τρικέφαλων

Pullover με μπάρα

Pullover με μπάρα

Πιέσεις ώμων στο smith

Πιέσεις ώμων στο smith

Ensomati Mealpro
Ensomati Mealpro

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

μάθε πως να χτίσεις μύες

Μάθε πως να χτίσεις μύες

Απλά και αποτελεσματικά

μάθε πως να χτίσεις μύες

Μάθε πως να χτίσεις μύες

Απλά και αποτελεσματικά

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.