ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΩΜΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για δελτοειδείς για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Εμπρόσθιες άρσεις ώμων με μπάρα

Εμπρόσθιες άρσεις ώμων με μπάρα

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Δελτοειδής (πρόσθια μοίρα)
Δευτερεύουσα: Θωρακικός (άνω μοίρα), πρόσθιος οδοντωτός
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Σταθείτε όρθιοι κρατώντας μια μπάρα με άνοιγμα χεριών στο μήκος των ώμων
  • Κρατήστε την μπάρα μπροστά από τους μηρούς σας με τις παλάμες στραμμένες προς τα μέσα και τα χέρια σε πλήρη έκταση. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Σηκώστε το βάρος προς τα μπροστά και άνω, διατηρώντας παράλληλα μια μικρή κάμψη στον αγκώνα.
  • Συνεχίστε μέχρι η μπάρα να είναι λίγο παραπάνω από το ύψος των ώμων.
  • Εισπνεύστε και χαμηλώστε ελεγχόμενα το βάρος στην αρχική του θέση.
  • Επαναλάβετε.

Σιγουρευτείτε ότι έχετε τα γόνατα ελαφρά λυγισμένα και τη μέση σφιχτή. Μην χρησιμοποιείτε την ορμή για να ανεβάσετε ή να κατεβάσετε την μπάρα. Η άσκηση είναι σχετικά πιο εύκολη αν χρησιμοποιήσετε αλτήρες αντί για μπάρα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Εμπρόσθιες άρσεις ώμων στην τροχαλία

Εμπρόσθιες άρσεις ώμων στην τροχαλία

Ανάποδα flies

Ανάποδα flies

Πιέσεις με αλτήρες για ώμους – όρθια στάση

Πιέσεις με αλτήρες για ώμους – όρθια στάση


 

Tags: ,,,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα