ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΩΜΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για δελτοειδείς για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Εμπρόσθιες άρσεις ώμων με μπάρα

Εμπρόσθιες άρσεις ώμων με μπάρα

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Δελτοειδής (πρόσθια μοίρα)
Δευτερεύουσα: Θωρακικός (άνω μοίρα), πρόσθιος οδοντωτός
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Σταθείτε όρθιοι κρατώντας μια μπάρα με άνοιγμα χεριών στο μήκος των ώμων
  • Κρατήστε την μπάρα μπροστά από τους μηρούς σας με τις παλάμες στραμμένες προς τα μέσα και τα χέρια σε πλήρη έκταση. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Σηκώστε το βάρος προς τα μπροστά και άνω, διατηρώντας παράλληλα μια μικρή κάμψη στον αγκώνα.
  • Συνεχίστε μέχρι η μπάρα να είναι λίγο παραπάνω από το ύψος των ώμων.
  • Εισπνεύστε και χαμηλώστε ελεγχόμενα το βάρος στην αρχική του θέση.
  • Επαναλάβετε.

Σιγουρευτείτε ότι έχετε τα γόνατα ελαφρά λυγισμένα και τη μέση σφιχτή. Μην χρησιμοποιείτε την ορμή για να ανεβάσετε ή να κατεβάσετε την μπάρα. Η άσκηση είναι σχετικά πιο εύκολη αν χρησιμοποιήσετε αλτήρες αντί για μπάρα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Έμπρόσθια άρση ώμου στην τροχαλία

Έμπρόσθια άρση ώμου στην τροχαλία

Όρθιες έλξεις ώμων στην τροχαλία με σχοινί

Όρθιες έλξεις ώμων στην τροχαλία με σχοινί

Πιέσεις ώμων με μπάρα – καθιστές

Πιέσεις ώμων με μπάρα – καθιστές


 

Tags: ,,,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα