ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΩΜΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για δελτοειδείς για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Ανάποδα flies

Ανάποδα flies

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Δελτοειδής (οπίσθια μοίρα)
Δευτερεύουσα: Υποκάνθιος, τραπεζοειδής
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, αλτήρες
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Υψώστε την πλάτη ενός πάγκου στις 30 μοιρες και ξαπλώστε με το στήθος στο μαξιλάρι.
  • Φέρτε τους αλτήρες μπροστά σας και τα χέρια κάθετα με το σώμα σε πλήρη έκταση. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Εκτείνετε τα βαράκια προς το πλάι μέχρι να κάνετε με τα χέρια ένα σταυρό. Εκπνεύστε καθώς το κάνετε αυτό.
  • Κρατήστε για 1 δευτ. ενώ πιέζετε τους μύες των ώμων σας.
  • Επιστρέψτε στην αρχική θέση με μια ομαλή ελεγχόμενη κίνηση.
  • Επαναλάβετε.

Βεβαιωθείτε ότι διατηρείτε μια μικρή κάμψη στους αγκώνες ανά πάσα στιγμή. Κρατήστε τα πόδια σας ακίνητα, κοντράροντας με τις μύτες των ποδιών σας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Όρθιες έλξεις ώμων στην τροχαλία με σχοινί

Όρθιες έλξεις ώμων στην τροχαλία με σχοινί

Στρατιωτικές πιέσεις – καθιστές

Στρατιωτικές πιέσεις – καθιστές

Πλευρικές εκτάσεις για ώμους με αλτήρες

Πλευρικές εκτάσεις για ώμους με αλτήρες


 

Ασκήσεις με αλτήρες, Ασκήσεις με ελεύθερα βάρη, Δυναμικές ασκήσεις, Μονοαρθρικές ασκήσεις, Οπίσθια μοίρα δελτοειδούς

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα