ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΡΑΧΙΟΝΕΣ

Ασκήσεις για δικέφαλους και τρικέφαλους μύες με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Εκτάσεις τρικεφάλων με μπάρα στον πάγκο

Εκτάσεις τρικεφάλων με μπάρα στον πάγκο (γαλλικές πιέσεις)

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Τρικέφαλος
Δευτερεύουσα: –
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Ξαπλώστε σε έναν πάγκο και τοποθετήστε τα πόδια σας κάτω στο πάτωμα
  • Πιάστε την μπάρα με πρηνή (κανονική) λαβή και τα χέρια στο πλάτος των ώμων.
  • Κρατήστε την μπάρα πάνω από το στήθος σας με τα χέρια σε έκταση και τους αγκώνες κλειδωμένους.
  • Χαμηλώστε την μπάρα λυγίζοντας τους πήχεις προς το μέρος σας. Τα μπράτσα σας δεν θα πρέπει να κινούνται.
  • Συνεχίστε να κατεβάζετε την μπάρα μέχρι να είναι λίγο πιο πάνω ή να αγγίζει απαλά το μέτωπό σας. Θα πρέπει να αισθάνεστε ένα τέντωμα στους τρικεφάλους σας.
  • Κρατήστε για 1» και επιστρέψτε στην αρχική θέση, πάλι χωρίς να κινείτε τα μπράτσα.
  • Επαναλάβετε

Αυτή η άσκηση μπορεί να εκτελεστεί και με έναν αλτήρα (εναλλάξ χέρια).

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Κάμψεις δικεφάλου με αλτήρα στο μαξιλάρι

Κάμψεις δικεφάλου με αλτήρα στο μαξιλάρι

Καθιστές εκτάσεις τρικεφάλων με το ένα χέρι

Καθιστές εκτάσεις τρικεφάλων με το ένα χέρι

Κάμψεις δικεφάλων στον επικλινή

Κάμψεις δικεφάλων στον επικλινή


 

Tags: ,,,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα